Ik heb bij de Postbank een kapitaalrekening. Ik ben niet meer tevreden met de Postbank om diverse redenen en besluit mijn geld (> 25.000 euro) van mijn kapitaalrekening te halen. De rente op die rekening is laag en de rekening vorm legt grote beperkingen op.
De Postbank belt me dan en biedt me een rekening met 4,5% rente met alle vrijheid!!!!
De Postbank heeft me dus al die jaren gekort in mijn vrijheid en rente en komt pas als je weggaat met betere voorwaarden.
Het product met die hogere rente is kennelijk erg geheim want ik kan er nergens informatie over vinden.
Ergo:
als je bestolen worden wilt ga naar de Postbank
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer rente bij de Piostbank als (dreigt dat) je weggaat!!
Re: Meer rente bij de Piostbank als (dreigt dat) je weggaat!!
Vreemd dat je je geld op een rekening zet met 2,5% rente, terwijl de internetspaarrekening van de postbank 4% of meer rente geeft. Hier heb je niet eens 25.000 euro voor nodig.
Zou je echt wel goed gezocht hebben zelf????
Zou je echt wel goed gezocht hebben zelf????
Gek, reclame voor de internetspaarrekening kom ik anders zo'n beetje overal tegen en niet alleen van de postbank.
Hartelijk dank voor jullie reactie.
Nee een internet spaarrekening is niet wat de Postbank bood, bovendien biedt de Postbank nergens 4,5% rente op!
Nee een internet spaarrekening is niet wat de Postbank bood, bovendien biedt de Postbank nergens 4,5% rente op!