LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Met rentepunten tijdschriftenbonnen verzilveren? Mooi niet

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
benandrea

Met rentepunten tijdschriftenbonnen verzilveren? Mooi niet

Ongelezen bericht door benandrea »

Bij het verzilveren van mijn rentepunten van de Ingbank (voorheen Postbank) lukt het maar niet om het toegestane aantal te verkrijgen. Vorig jaar heeft de postbank mij al 1 tijdschriftenbon door de neus geboord. En dat terwijl dit een van de weinige interessante aanbiedingen is die je met je rentepunten kunt kopen. Uiteraard heb ik de postbank gemaild en geschreven. De mail leverde de reactie op dat het een fout in het systeem is en dat ik maar moet blijven proberen. De brief is nu, na 9 weken nog steeds niet beantwoord.
Tussentijds mailen leverde ook niets op.
Zijn er nog meer mensen met dit probleempje en zijn er nog meer mensen ontevreden met de reactietijd van ing op dit vlak?

rvkeuken

Re: Met rentepunten tijdschriftenbonnen verzilveren? Mooi niet

Ongelezen bericht door rvkeuken »

ik snap de vraag niet,
je hebt niet genoeg punten om de tijdschriftenbonnen te kopen?

bij mij ging het gewoon goed, ik heb 2x 2 bonnen inmiddels.

benandrea

ikheb meer dan genoeg punten, alleen de postbank/ing is blijkbaar niet bereid om mij 2 tijdschriftenbonnen per 12 maanden te leveren.

Ik heb er 1 op 19/11/07 gekregen, 1 op 9/6/08 en 1 op 7/2/09.
Zowel vorig jaar (toen ik na 9/6/8 weer recht had op een tijdschriftenbon) als dit jaar is het niet meer mogelijke voor mij om die bon te bestellen. Mijn conclusie is dus dat ik geen 2 tijdschriftenbonnen per 12 maanden kan bestellen en dat de ING hierin in gebreke blijft.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Maximaal 2 bonnen per 2 maanden. Dus: op het moment dat je een bon bestelt, mag je niet in de 12 maanden daarvoor al 2 bonnen hebben besteld. Dus: tot 8-6-2009 geldt dat je de afgelopen 12 maanden al 2 bonnen hebt besteld, en geen nieuwe bon mag bestellen. Vanaf 10-6-09 heb je nog maar 1 bon in de afgelopen 12 maanden besteld, en kun je dus weer een nieuwe bon bestellen.

Lijkt mij dus vrij simpel dat je nog een paar maanden moet wachten.

benandrea

We zullen zien, ik heb er weinig vertrouwen in want de data laten duidelijk genoeg zien dat er geen 2 bonnen per 12 maanden verstrekt worden. Als dat wel zo geweest zou zijn dan had ik namelijk op 19/11/08 weer een nieuwe bon moeten kunnen bestellen, en dat kon niet en derhalve concludeer ik dus dat ik vorig jaar onterecht 1 bon niet ontvangen heb.
Het feit dat ik er dit jaar een heb kunnen bestellen doet daar niets van af.
Als we zouden rekenen vanaf 9/6/8 dan klopt de redenatie wel dat ik dan pas weer na 9/6/09 1 nieuwe bon zou kunnen bestellen, maar dan blijft weer onverlet dat ik een 2e bon in 2008 had moeten kunnen bestellen en dat kon niet.

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

zoals al eerder aangegeven, ik heb vorig jaar dec 2 bonnen besteld en ik denk het jaar daarvoor in oktober of zo.
Geen problemen dus.

Gesloten