hoi ,ik ben rick en zit met een groot probleem omdat ik in een rolstoel zit inverband met een been amputatie kom ik niet zo makkelijk een zaak binnen dus bestelde ik bij Neckerman meubels het bleek dat alles beschadigt was ,ikstuurde alles retour en ik kreeg een nieuwe bank die bleek ook beschadigt te zijn dit tot 4x aantoe .
In middels hebben ze mijn zijl en muren beschadigt .
Ik heb lang moeten sparen om dit te kopen omdat ik niet hou van in termijnen te betalen ik ben er kapot van .
Wie heeft ook deze ervaring ????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meubels gekocht en alles beschadigt
Re: meubels gekocht en alles beschadigt
Heeft u niet iemand binnen uw kennissenkring die juridisch onderlegt is en u helpt?
Neckermann moet wel aansprakelijk gesteld worden en de schadekosten betalen.
Heeft u zo iemand doe dan meteen beroep op hem/haar.
Vraag desnoods aan een goede buur of deze met u meegaat naar een advocaat om uw zaak te behartigen.
Neckermann moet wel aansprakelijk gesteld worden en de schadekosten betalen.
Heeft u zo iemand doe dan meteen beroep op hem/haar.
Vraag desnoods aan een goede buur of deze met u meegaat naar een advocaat om uw zaak te behartigen.
Re: meubels gekocht en alles beschadigt
Jemig Rick, das lullllig zeg. Maar het lijkt mij dat neckermann hier toch tegen verzekerd is? Schrijf een brief naar de Directie ofzo, met je schade. En laat het er maar niet bij zitten hoor. Succes en hoop dat het allemaal opgelost wordt voor je. XX veronique