LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank.NL gratis ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
voorburg10

Mijn Postbank.NL gratis ?

Ongelezen bericht door voorburg10 »

Hallo,

Girotel is niet meer aan te vragen. In plaats daarvan is er nu Mijn Postbank.NL Heel mooi en gratis lijkt het. Voorlopig dan. Want wat lees ik onder de voorwaarden ? Reactie van iemand ? Liefst juridisch en dan menselijk.

7.Provisies en kosten
Postbank is bevoegd aan de Cliënt kosten en provisie in rekening te brengen met betrekking tot het gebruik van Mijn Postbank.nl en de daaronder vallende Diensten en daarvoor de Cliënt te debiteren. De kosten en provisies worden door Postbank vastgesteld en kunnen met onmiddellijke ingang worden gewijzigd. Postbank draagt er zorg voor dat informatie hierover tijdig bekend wordt gemaakt.
8.Wijziging
De Overeenkomst wordt voor onbepaalde tijd aangegaan. Postbank behoudt zich het recht voor de Voorwaarden eenzijdig te wijzigen. De Cliënt zal hiervan in kennis worden gesteld, hetzij via e-mail, hetzij op de internet site. Postbank is voorts gerechtigd Mijn Postbank.nl aan te vullen en/of te wijzigen. De Cliënt zal hiervan in kennis worden gesteld, hetzij via e-mail, hetzij op de internet site. De Cliënt is in geval van wijziging gerechtigd de Overeenkomst op te zeggen.

Gast

Re: Mijn Postbank.NL gratis ?

Ongelezen bericht door Gast »

Kan je denk ik niks aan doen .
Op dit moment is het toch gratis en je kan het toch ook weer opzeggen als er wel kosten voor worden berekend .

Meer: http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=13732

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is toch zoals het altijd al gaat in Nederland.

Bied mensen iets aan en zorg dat het gratis is. In nederland heb je dan al gauw een paar honderdduizend klanten alleen al voor het woord gratis. Ondertussen draai je alle alternatieven de nek om zodat men nergens anders meer naar toe kan. Dit doe je dan zo ongeveer 2 jaar en dan begin je rond te strooien dat het toch wel allemaal veel geld kost om al die computers en internetpagina's te onderhouden. Wij willen het eigenlijk niet doen maar gratis kan ook niet meer. Denk ook maar eens aan de giropasjes. En vervolgens gaat de postbank je dan eur 2,00 per maand vragen omdat je zelf al je transacties verwerkt en het postbankpersoneel werk uit handen neemt.

De dag dat we de loonzakjes hebben afgeschaft en alles verplicht via een bankrekening moest is de dag dat de bankiers een groot feest hebben gehouden.

Petra28

Ongelezen bericht door Petra28 »

Ik heb een tijd terug nog net girotel gekregen en kan vervolgens
nu nooit meer inloggen, klantenservice gebeld, ligt aan mijn
cookies zeggen ze.
Daarvoor nooit problemen gehad, en niks veranderd aan mijn
pc.
Ben ik nu gek, of zijn er meer die dit probleem hebben.
En ik moet er dus nog wel voor betalen.
Heb verder ook per post geen info gehad over de gratis dienst,
heb hier dus al wel weer slechte verhalen over gehoord.
Petra

Christiene

Ongelezen bericht door Christiene »

Bij mij werkt het internetbankieren via de postbank ook niet perfect. Ik werk met een Mac en dat schijnt ook de nodige problemen te geven. Inloggen via girotel kan. Maar de egocredit card kan alleen maar via de pc. Mijn postbank.nl werkt ook niet via mijn Mac. Ik heb hierover al eens met de service telefoon contact opgnomen, maar ik kreeg het ene na het andere telefoonnummer en uiteindelijk kon niemand mij helpen. Moest het maar op ineternet aan andere Mac gebruikers gaan vragen...

Hans Snoek

Ongelezen bericht door Hans Snoek »

Is het niemand opgevallen dat op het afrekeningenoverzicht in het mededelingenveld alleen maar de naam van de begunstigde staat.
Ook wordt het betalingskenmerk door de giro niet meer in dit veld gezet evenals zelf ingevoerde mededelingen, dit was makkelijk ter controle voor jezelf, zo kon je zien of je een bepaalde betaling al gedaan had. Nu is er helemaal geen controle meer, geen betalingskenmerk en geen zelfingevoerde info.
Ik heb navraag gedaan bij de giro en daar zegt men dat men dit niet meer doet vanwege de vele transacties en dit veel geheugenruimte kost. Ook deelde men mij mee dat girotel en girotel online er binnenkort uitgaan. De macht van de groooten..........

resp001390626

Ongelezen bericht door resp001390626 »

Mijn Postbank gratis? Flauwekul! Het is een sigaar uit eigen doos. In de driemaandelijkse Nieuwsbrief, die de vorige week voor het eerst verscheen staat namelijk "De wekelijkse afrekening die tot nu toe gezonden werd wordt vervangen door maandelijkse. Reden: de deelnemers aan Mijn Postbank kunnen nu continu hun gegevens via Internet lezen." Wie profiteert daarvan? Juist, de Postbank door een enorme besparing op portokosten. Wie kost het geld? Juist degenen, die geen ADL of kabelaansluiting voor Internet hebben, want die moeten telkens als ze informatie willen hebben inbelkosten en telefoontikken betalen. :cry: :oops:
Jan Oosting

NiKe.

Ongelezen bericht door NiKe. »

Jaarlijks krijg ik stevige pasjes van ONVZ, ANWB, Zilveren Kruis etc. De Giropas / Giropas Basis en Chippasjes (voor jou en je partner) zijn niet gratis. Je betaalt elk jaar per pas verzekerings- en administratiekosten. Na intensief gebruik knakken en scheuren de pasjes al na enkele weken. Dat is waarschijnlijk "de kracht" van de Postbank. De telefoonhulp zegt, dat vervanging gratis is, omdat ik al enkele jaren hetzelfde pasje heb en omdat de strip beschadigd is. Mijn pasje wordt direct geblokkeerd, zodat ik naar 't postkantoor moet voor opnames en voordat het nieuwe pasje er is wordt toch gewoon 5 euro van je rekening gehaald (op uw verzoek, jaja).

Nu komen ze met een nieuwe "aktie": Een vrijblijvende ING Creditcard. Trap er NIET in. Je betaalt gewoon een hoop rente en administratiekosten extra en volgend jaar de verzekerings- en vervangingskosten. Ik word gek van 3 pasjes per persoon per rekening. Waarom is er eigenlijk nog steeds geen enkele Chip-/Pinpas van de Postbank?

Gesloten