LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Eric_N

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Eric_N »

Ik gebruik nu alweer sinds maanden mijn postbank.nl en het aantal keren dat ik in zijn geheel niet alle of slechts gedeeltelijk de faciliteiten kon gebruiken die beschikbaar waren door werkzaamheden aan de site of storing is slechts op de vingers van een hand te tellen, ik ben dan ook tevreden over het bankieren bij mijn_postbank.nl.

Eric_N

tk

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door tk »

@FritzTheCat

Zou je niet eens in normale termen kunnen spreken.
Ik heb maar weinig zulke domme kreten uit iemand zien komen zoals bij jou.
Probeer je in ieder geval eens aan normale gedragsregels te houden en ga iemand niet als een domme kneus benoemen. Die term slaat overigens perfekt op jou!!!
Als je iets schrijft probeer dan in ieder geval constructief te zijn.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

tk: Gewoon niet op letten. De man zit over het hele forum verspreid zo te zieken, afwisselend onder de namen Frits the Cat, Lucifer en Gast.
Als hij het nou leuk vindt om zichzelf zo schut te zetten, dan mag hij dat van mij.

Op pagina 12 heeft iemand een hele post aan hem gewijd:
Op een PC in het gekkenhuis van Maarheeze
Zat een schizofreen ’t TrosradarForum te lezen.
Soms typte hij waanzinnige berichten
waarmee hij de andere forumbezoekers betichtte
van onkunde en van wanbetaling
(ach, iedere gek heeft zo zijn eigen dwaling)
En afwijkingen zijn er in in velerlei soort.
Deze zot werd telkenmale helemaal gestoord
als hij zag dat DE POSTBANK werd bekritiseerd
Dat mocht niet dat kon niet, dat was heel verkeerd!
Zijn Postbank is heilig, vlug een bericht op het forum,
kritiek op zijn postbank? hij zou ze wel krijgen, dat schorum!

Begeleiders en verpleegkundigen die hem aan de PC zagen typen
dachten: "zo is ie rustig, dan kan hij óns niet griepen.”
Ook de behandelend psychiater vond het prima, want
dan had de Postbank tenminste één tevreden klant.

(Maar dat is steeds de vraag bij schizofrenen,
zijn ze nou met méér of zijn ze in hun énen?)
Hij schijnt het vooral op mij gemunt te hebben, mijn naam werkt op hem als een rode lap op een stier. Als ik hier een poosje niet post, komt hij ook niet..... lees maar na.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Hij schijnt het vooral op mij gemunt te hebben, mijn naam werkt op hem als een rode lap op een stier. Als ik hier een poosje niet post, komt hij ook niet..... lees maar na.
Die pagina had ik inderdaad gelezen, maar ik kon me even niet meer inhouden om op deze persoon te reageren. E.e.a. doet overigens wel vermoeden dat er weinig "gemodereerd" wordt. ik kan me niet voorstellen dat dit onder de normale gedragsregels valt. Zal wel aan mij liggen :oops:

Genoeg hierover.

Back to topic: Mijn postbank.nl werkt nog steeds goed.

misss29

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door misss29 »

Postbank.nl is echt een uitvinding,loopt prima!Ik ben tevreden,maar heb wel begrepen dat op piekuren inloggen niet lukt.Dus gewoon lekker ´s nachts alles doen!

de.hertogh

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door de.hertogh »

Na wat aanloopproblemen vind ik mijn postbank prima.
regelmatig zijn er updates dat betekent dat de postbank er positief mee bezig is. :D

Marianne van Vliet

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Marianne van Vliet »

Op de site van Radar lees ik berichten over de Postbank van april jl. en eerder. Het betreft storingen. Toevallig wilde ik net een overmaking doen via de Postbank en... ook nu kon ik er niet opkomen in verband met onderhoud. Dit lijkt me wel nodig want de afgelopen tijd heb ik meerdere keren geen gebruik kunnen maken van de site en diensten omdat er storingen waren. Het probleem is dus (nu eind augustus) nog steeds niet verholpen. Overigens heb ik een adsl aansluiting dus aan de modem kan het niet liggen... Is dit probleem bij anderen ook nog steeds herkenbaar?

resp00172766

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door resp00172766 »

Jarenlang heb ik het handige programma Girotel gebruikt zonder noemenswaardige problemen. Mijn Postbank.nl daarentegen is beslist geen aanwinst. Het is zeer gebruiksonvriendelijk en behoorlijk traag, zelfs met ADSL. Regelmatig is informatie niet beschikbaar of kun je betalingen niet uitvoeren. Het downloaden van informatie naar mijn harde schijf werkt zo omslachtig dat ik me afvraag of hierover wel goed is nagedacht. Ik ben inmiddels zo ontevreden over Mijn Postbank.nl dat ik naar de RABO-bank ben overgegaan. Dat internetpakket is zo veel gebruiksvriendelijker, overzichtelijker, sneller en altijd beschikbaar dat ik denk dat de Postbank er beter aan zou doen het hele pakket te vervangen door betere programmatuur, aangezien dat ze klanten gaat kosten. Ook andere vergelijkbare pakketten van concurerende banken zijn vele malen beter dan Mijn Postbank.nl heb ik kunnen cons :evil: tateren.

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door marit »

Vond girotel ingewikkeld maar ben zeer te spreken over Mijnpostbank.
Alles werkt vlot en naar behoren en ben dus content. :)

nutcracker

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door nutcracker »

Als mijn postbank.nl werkt is iedereen natuurlijk dik tevreden, maar uit eigen ervaring weet ik dat het te vaak niet werkt(e).
Overigens waardeer ik mensen als Jannieheetik, die er op blijven hameren dat de Postbank betere kwaliteit moet leveren.
Als niemand ageert, blijft mijn postbank.nl een matig werkend produkt.

delaCage

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door delaCage »

Ik heb ook regelmatig storingen, tijdens het overboeken blijkt dan ineens dat het te druk is volgens een mededeling die op het scherm komt. Even later is het dan weer normaal.Ik vindt wel dat er teveel stappen moeten worden genomen om ergens te komen. Waarom niet een overzichtsscherm waar je direct op het juiste scherm kan klikken.
Wat ik ook lastig vindt is dat ik mijn Loyaalrekening (alleen voor hypotheekhouders) niet via Mijn Postbank kan beheren. In het rekeningenoverzicht komt hij wel voor, maar ik kan niet geld van deze rekening opnemen. Dit vindt ik een gebrek. Heb er over geklaagd maar hieraan zal later gewerkt worden. Het is mij niet duidelijk waarom de ene rekening wel kan en de andere niet, een rekening is toch een rekening? Daar geldt dus nog de oude methode: overschrijvingsformulieren.
Overigens heb ik wel veel profijt van de mogelijkheid om snelle betalingen te doen, vooral als je beheerder bent van alle rekeningen binnen het gezin.

Cor

M.Peters

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door M.Peters »

Bankier al een aantal maanden met mijnpostbank.nl en heb tot op heden nog geen problemen gehad. Ik vind het een prima gebruiksvriendelijke manier van bankieren. Er zijn banken met veel minder overzichtelijke manieren van bankieren.

rdfeij

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door rdfeij »

Ik heb geen oude cookies want ik had nog niet eens zolang MijnPostbank.nl
Heb je voor mijnpostbank.nl ook nooit de eerdere versie van online bankieren gehad? (meen me te herinneren: gto.postbank.nl )

Algemeen:
Nogmaals, met zeggen dat je problemen hebt met de mijnpostbank.nl, ze helemaal of bijna afkraken terwijl andere mensen geen last hebben van problemen doet mij in ieder geval nadenken.

Veel mensen zeggen graag dat iets niet werkt, kraken het helemaal af daarna, en zijn niet bereid een oplossing te zoeken. En inderdaad ja, de site werkte niet helemaal goed, onderhoud wordt aan elke site wel eens gedaan (kan ook zijn nieuwe functionaliteiten toevoegen, bugfixes) Ik persoonlijk heb de laatste tijd geen problemen met drukte, op welk moment van de dag dan ook, alleen netjes OP ZONDAG wel eens dat er onderhoud gepleegd wordt.

Dus mensen met problemen, probeer het gewoon eens, gooi je temp files weg, gooi je cookies weg (misschien van de oude gto.postbank.nl blijven hangen en conflicterend met de nieuwe site) baat het niet, schaad het niet.[/quote]

Bovi

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Bovi »

Ik ben wel tevreden over de Postbank, behalve natuurlijk als er weer eens een storing is en ik mijn rekening niet kan bekijken en geen overschrijving kan doen.
Maar eerlijk is eerlijk dat komt niet zo heel vaak voor.

Maar ik heb ook een irritatie en dat is dat ze een paar jaar geleden met veel bombari de E-go Visa Card van de postbank presenteerde. Nu ineens stappen ze daar van af en kan je overstappen op een ING Master Card. Dat is allemaal prachtig natuurlijk, maar het was mij te doen om de Visa Card en niet om de Master Card want die heb ik al van de Postbank.
Ik weet echter niet wat de reden is van deze verandering. Maar ze weten bij de Postbank dat ik al een Master Card heb en zeggen dood leuk dan heeft u er twee.
Ja ik kan ook tellen!!!!!!

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb hier die topic eens nagelezen en ik kan niet ontdekken wat je jannyheetik eigenlijk verkeerd doet. er zijn massas mensen die last hebben van storingen en niet op de site kunnen en warom dat die rare lucifer en frits the cat zo verbeten zijn op die ene mevrouw snap ik niet. Trosradar moet die twee van het forum bannen!!!!

marinda

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door marinda »

Nou zeg, zeg dat wel!

Op andere forums zou zo'n lucifer allang een ban HEBBEN. Wat een NERD! Als de potbank nou zelf aan een heleboel mensen excuses maakt dat weet je toch dat het aan de postbank ligt en niet aan instellingen, cookies of aan je modum!

Volgens mij is die lucifercat gewoon iemand die om een of andere reden een persoonlijke hekel heeft aan jannieheetik. gewoon gestoord!

Comment

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Comment »

Alle pagina's vluchtig doorgelezen.
Nog geen commentaar gezien over het afschaffen van het boekhoudsysteem dat Girotel wel heeft en Mijn Postbank.nl niet.
Vanaf 1997 gebruik ik dat tot grote tevredenheid.
Postbank-Girotel zegt dat er daarvoor genoeg andere programma's in de markt zijn.Tot nu toe ben ik er geen tegengekomen die zo gemakkelijk werkt als die van Girotel.

ansgina

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door ansgina »

Internet bankieren via de postbank is waardeloos.
Veelste veel nieuwe codes en als ze het maar deden :(
Wat wel postitief is, is het telefonisch bankieren via de postbank dat is het top werkt prima en zonder problemen :D

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Net weer op de site geweest en alles is correct,uitstekend!LUCIFER :twisted:

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Niet ik was die topic begonnen, en bovendien had hij wel degelijk een ANDER onderwerp, namelijk het boekhoudprogramma wat bij Girotel hoort.

Dit is overigens géén antwoord op bovenstaande twee posts, ik communiceer niet met een schizo, dit is bedoeld voor met reden begaafde wezens die dit forum bezoeken.....

Gesloten