LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MijnPostbank.nl + Macintosh

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Byke1

MijnPostbank.nl + Macintosh

Ongelezen bericht door Byke1 »

Ik heb zo'n half jaar geleden mij al aangemeld voor mijnpostbank.nl. Na ontvangst van de benodigde gegevens wilde ik inloggen, waarna ik erachter kwam dat ik op mijn Macintosh toch wel minimaal OSX en Netscape 7 moest draaien. Gelukkig werkte Girotel nog en nadat ik op een nieuwere mac aan die voorwaarden voldeed, kon ik met de al lang in bezit zijnde gegevens nog steeds niet inloggen. Na een telefoontje met de helpdesk kreeg ik een (standaard en achterhaalde) e-mail met diverse combinaties van besturingssystemen en browsers mogelijk op de mac. Nu ik echter een tijdje later weer wilde inloggen, lukt het nog steeds niet. Dan maar een mailtje... ik onving redelijk snel bericht terug van dhr. A.L. Westerhoff, Manager Contactcenter, dat ze geen macintosh ondersteunen en ik dus niet verder geholpen kon worden.
Wat is er toch gebeurd met "KLANT IS KONING"? In mijn bedrijf geldt dit nog wel degelijk, ik wil nog steeds beleg op m'n brood!! Welke mac-gebruiker (of anderszins een NIET-windows gebruiker) heeft ook zulke ervaringen?

beertje970

Re: MijnPostbank.nl + Macintosh

Ongelezen bericht door beertje970 »

Bij ons op de imac G5 computer met safari werkt het prima vanaf dat we de gegevens hadden. ik heb het net weer geprobeerd en ik kan gewoon inloggen. Wij werken hier ook met OSX10. Ik ben er via safari ingekomen.

beertje970

Ongelezen bericht door beertje970 »

Met welk systeem en welke browser werk je?

manshande

Ongelezen bericht door manshande »

volgens mij werkt het alleen met Mac OS 10.2.8 en hoger , maar wat belangrijker is : het werkt alleen met Netscape versie 7.0.2
met vriendelijke groet
Jan Manshande

Mimi

Ongelezen bericht door Mimi »

Werkt hier ander perfect vanuit safari i.c.m. osx 10.3.6

Gesloten