| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Muntgeld wisselen voor Groot geld?
Muntgeld wisselen voor Groot geld?
Heb een vraag ik heb 2 spaarpotten vol met klein geld 1 cent 2 cent 20 cent waar kan ik het beste storten voor groot geld?
-
Chanmaster
Re: Muntgeld wisselen voor Groot geld?
Als het goed is beste Edries bij iedere bank!
Tegen een "kleine" vergoeding uiteraard.
@idries,
Ik weet natuurlijk niet bij welke bank je je rekening hebt lopen, maar ik kan hier bij de Rabo muntjes in de stortingsautomaat op eigen rekening gooien en dan een meter verderop weer pinnen.
Dat kost niets.
mvrgr. Tinne
Ik weet natuurlijk niet bij welke bank je je rekening hebt lopen, maar ik kan hier bij de Rabo muntjes in de stortingsautomaat op eigen rekening gooien en dan een meter verderop weer pinnen.
Dat kost niets.
mvrgr. Tinne
Oke bedankt
Ik heb Abn-Amro bank ik weet niet of het daar dan ook mogelijk is?
Ik heb Abn-Amro bank ik weet niet of het daar dan ook mogelijk is?
-
Chanmaster
Men mag voor het omwisselen van geld geen vergoeding vragen zolang het om euro's gaat.
"Men" vraagt daar dus wel eens een vergoeding voor. "Men" heeft er namelijk werk aan en voor niets gaat de zon op! Het mag algemeen bekend zijn dat klein geld niet altijd gratis kan worden omgeruild, vraag maar aan je slager, bakker en groentenman!
-
Chanmaster
Oh ik ben het volkomen met u eens maar merendeels rekent men daarvoor niets. Dat zal mogelijk veranderen.
Geplaatst op 19 Mrt 2007 20:15 door caruso
--------------------------------------------------------------------------------
mvrgr. Tinne
--------------------------------------------------------------------------------
@ Caruso 'Men' vraagt daar inderdaad wel een vergoeding voor, maar ik bedoel dus zo'n suffe automaat, zelf geld in mikken, sorteren laten, gewoon automatisch, en daarna geld op eigen rekening bijschrijven en eraf pinnen. Natuurlijk kost dit iets, maar DAT betaal je al in je jaarlijkse kosten van de bank. En, ter info, mijn bakker, slager en groentenman zijn dolblij als ik de muntjes uit mijn portemonnaie doortel tot ik het bedrag heb bereikt met contant geld... muntjes kosten hun enorm veel geld.
"Men" vraagt daar dus wel eens een vergoeding voor. "Men" heeft er namelijk werk aan en voor niets gaat de zon op! Het mag algemeen bekend zijn dat klein geld niet altijd gratis kan worden omgeruild, vraag maar aan je slager, bakker en groentenman!
mvrgr. Tinne