LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nationale Nederlanden

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
irene60

Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door irene60 »

:( Ik heb het helemaal gehad met NN wij gingen informeren of we onze aandelen konden laten uitbetalen dat was geen probleem zei de medewerker van nn we moesten alleen een transactie formulier insturen.dat hebben we gedaan in de laatste week van september vervolgens gebeurd er niets dus na een telefoontje zei de medewerker het ligt op de uitbetaling plank het geld komt eraan dat was op 8 oktober.9 oktober zijn wij toen een auto gaan kopen en je snapt het zeker al het geld kwam niet.op 18 oktober ben ik weer gaan bellen en toen zei een medewerker o goed dat u belt want er ligt hier een belstuk voor u maar dan kunnen we het meteen wel even regelen. het ging er om of de aandelen van de hypotheek moesten ontkoppelt waarop ik ja zei nou zei ze dan ga ik het over maken toen vroeg ik of ze het telefonisch over wilde maken in verband dat wij de auto op 23 oktober moesten halen en dat was geen probleem het kosten me wel geld waar ik akkoord mee ging.nog geen uurtje later belde ze dat het niet door ging want de aandelen zitten gekoppeld en kunnen niet uitbetaald worden en daar kunnen ze niets aandoen.ik heb alerlei mensen aan de telefoon gehad van het kastje naar de muur maar er is niemand die zegt sorry of we lossen dit op.ik heb het helemaal gehad met NN en nu je in de omgeving er over praat zijn er meer mensen die belazerd worden.
Irene.

Gast

Re: Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn de aandelen nu WEL of NIET aan je hypotheek gekoppeld?

Gast

Nooit met NN in zee gaan.... ik heb er absoluut geen hoge pet van op. Anderhalf jaar na de vuurwerkramp in Enschede stonden nog steeds bouwvallen die niet werden opgeknapt. Hoe komt dat? NN heeft legitieme claims afgekocht. De schade bleek echter stukken groter door bijv. rioleringen die waren gescheurd. Deze schade is natuurlijk niet zichtbaar. Mensen konden simpelweg de reparaties aan hun huis niet meer betalen.

Gast

En waarom is dat de schuld van NN?????

larzzzz

Ongelezen bericht door larzzzz »

Ik zie ook niet in waarom NN daar iets aan kan doen..... Toch leuk lekker klagen over verzekeraars.....

irene60

Ongelezen bericht door irene60 »

waarom nationale nederlanden hier wat aan kan doen lijkt mij nog al duidelijk.als je personeel in dienst heb die de regels kunnen en je een goed advies geven weet je meteen waar je aan toe bent.
dan komt de consument niet in de problemen.
[/b]

Gesloten