LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nope

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Brahms

Re: nope

Ongelezen bericht door Brahms »

consument.X schreef:uiteraard - ik vind niet dat men zomaar andermans tekst mag kopieren en bbijwerken.

ik vin die sjohie een engerd. Er zaten diverse "objective"vragen ertuseen, maar de meerderheid is van de slag mensen die denkt dat banken iets
financeren" en dat alles wta banken aan het doen (en aan het aandoen) zijn OK moet zijn. WIj hebben met zijn allen 5 jaar in ellende geleefd vanwege het vagedrag vand e banken. het eindresu;taat is dat banken nog meer verdienen, bonusen nog steeds torenhoog zijn en elke kletskoek die een financiele instelling "verkoopt" voor de waarheid geslikt wordt.

bij dezne verzoek ik alle deelnemers van deze topic om tekstdelen die (deels) gekopierd zijn vanuit mijn post te verwijderen. U heeft van mij geen toestemming gekregen om mijn teksten te gebruiken .

Vooral die "sjohie" lijkt mij best obsesief bezig.

Geen enkele reactie gaf de opening in de zin - hoe kan je bank zover krijgen om ook zelf de verantworodleijkheid te nemen en wat ruimte aand e klant te geven (behalve die over "honing"maar dat werkt bij Triodos niet, want Triodos is een "roofdier in schaapskleren")
jj
Wel je openingspost verwijderen, en toch een schop nageven aan forumleden welke je geheel belangeloos hielpen en hopelijk je ogen deed openen in de financiele wereld.
Gelukkig maar dat de teksten van je zijn gequote, dit topic bijft zo duidelijk leesbaar en is een wijze les voor velen welke met de ene lening de andere aan het aflossen zijn.
Ik wens je veel succes, maar realisseer je wel dat je een mega groot probleem hebt.
Laatst gewijzigd door Brahms op 14 nov 2017 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

HADES2001

Ongelezen bericht door HADES2001 »

https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/

"Geen enkele reactie gaf de opening in de zin - hoe kan je bank zover krijgen om ook zelf de verantworodleijkheid te nemen en wat ruimte aand e klant te geven (behalve die over "honing"maar dat werkt bij Triodos niet, want Triodos is een "roofdier in schaapskleren")"

Het punt is dat de bank zelf geen verantwoording hoeft te nemen om u ruimte te geven.
Schulden maken mensen zelf, het is niet de bank die leningen/hypotheken verplicht bij mensen.
Hoe zuur het ook is, zolang de bank binnen de wettelijke rentes blijft mogen ze dit gewoon van u eissen.
Het is niet zo klantvriendelijk van ze dat ze geen gesprek met u aangaan, maar wederom dit zijn ze niet verplicht, u bent namelijk al een keer akkoord gegaan met de voorwaarden

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

consument.X schreef:uiteraard - ik vind niet dat men zomaar andermans tekst mag kopieren en bbijwerken.

ik vin die sjohie een engerd. Er zaten diverse "objective"vragen ertuseen, maar de meerderheid is van de slag mensen die denkt dat banken iets
financeren" en dat alles wta banken aan het doen (en aan het aandoen) zijn OK moet zijn. WIj hebben met zijn allen 5 jaar in ellende geleefd vanwege het vagedrag vand e banken. het eindresu;taat is dat banken nog meer verdienen, bonusen nog steeds torenhoog zijn en elke kletskoek die een financiele instelling "verkoopt" voor de waarheid geslikt wordt.

bij dezne verzoek ik alle deelnemers van deze topic om tekstdelen die (deels) gekopierd zijn vanuit mijn post te verwijderen. U heeft van mij geen toestemming gekregen om mijn teksten te gebruiken .

Vooral die "sjohie" lijkt mij best obsesief bezig.

Geen enkele reactie gaf de opening in de zin - hoe kan je bank zover krijgen om ook zelf de verantworodleijkheid te nemen en wat ruimte aand e klant te geven (behalve die over "honing"maar dat werkt bij Triodos niet, want Triodos is een "roofdier in schaapskleren")
Ik toon je, met een klikbare link, je gevraagde cijfers over hoe andere banken hier mee omgaan, en dan is het enige waar je over begint het feit dat ik je eigen woorden (naja getypte tekst) quote? Het woord "jammer" is dan het eerste wat in me op komt.

Ik ben al wat langer actief hier, en heb eerder meegemaakt dat een topic tot volledige abacadraba wordt gereduceerd omdat de starter posts verwijderd of aanpast. Vandaar het quoten van je eerdere post. Zo blijft het, zoals hierboven ook al genoemd, voor latere lezers ook nog te begrijpen.

Ik schep er geen genoegen uit om mensen met problemen "te kakken" te zetten ofzo, ik snap best dat dit vervelend voor je is. Maar als jij zo op alles en iedereen afgeeft, ook op users hier die je van feitelijk juiste, maar misschien niet leuke, antwoorden voorzien, en ze zó op de korrel neemt, dan wens ik je veel sterkte in je verdere leven, want dat zal je nodig hebben.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het zal wel niet aan Consument X zelf liggen als dadelijk zijn post verwijderd wordt. Wat een aso.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Geen enkele reactie gaf de opening in de zin - hoe kan je bank zover krijgen om ook zelf de verantworodleijkheid te nemen en wat ruimte aand e klant te geven
Volgens mij heeft de bank dat toch al lang gedaan? Ze hebben je aangeboden om de ongeoorloofde roodstand om te zetten in een toegestaan krediet en ze hebben nadien bovendien nog twee jaar gewacht met het bij het BKR aanmelden van je ongeoorloofde roodstand. Dat lijkt mij toch behoorlijk ruimte bieden.

Gesloten