LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ondergang van de DSB bank!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
kaarsje69

Ondergang van de DSB bank!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik ga het nu even anders stellen als de anderen!
De DSB verstrekte Hypotheken en leningen.
Volgens mij als burger vraag je die toch echt zelf aan, want vaak willen mensen bij een aankoop van een huis, meteen een nieuwe keuken, badkamer, dakkapel, carport, nog even op vakantie gaan.
Ik zag ergens in een programma een huis gekocht voor €140.000 een hypotheek afgesloten van €280.000 en nu zat hij klem.
Wellicht ben ik van de oude stempel, maar een baksteen kan nooit meer waard worden, DsB is hier trouwens niet de enige in, ook AFAB en alle krediet maatschappijen, maar de grootste fout in afsluiten, ligt toch echt aan de burger zelf! Ze rekenen rente percentages van 23%, nou wordt vaak over heen gekeken. Aanbieding geld voor een jaar, staat er dan klein vermeld!

Er werd ingefluisterd de OZB waarde is wat je huis waard is, verwijs ik direct naar de staat, want die vond baksteen meer waard geworden, maar wie de staat gelooft die is echt dom naar mijn mening!

Je zet toch echt zelf je handtekening, je leest toch echt zelf het contract, sorry ik heb geen medelijden. Wel vind ik dat de politiek te kort geschoten is om te helpen, maar ze zullen geen aandelen in deze bank gehad hebben, terwijl oud minister Zalm, nou denk zelf maar na!

Ik weet, ik ga afgebrand worden, want het was niet jullie schuld!

Consumentt

Re: Ondergang van de DSB bank!

Ongelezen bericht door Consumentt »

kaarsje69 schreef:Ik ga het nu even anders stellen als de anderen!
Ik zie niks nieuws in je betoog. Dit is al lang en breed en veel voorbij gekomen.

gtp

Re: Ondergang van de DSB bank!

Ongelezen bericht door gtp »

kaarsje,je bent nooit aangestoken want het licht is door jou niet gezien, 23% rente is allang verboden het max is 16 % (nog te veel )rest van je betoog heeft dezelfde kwaliteit.

Gesloten