LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht rekening geblokkeerd

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
tonysmith

Onterecht rekening geblokkeerd

Ongelezen bericht door tonysmith »

Op vrijdag ochtend heb ik via een fake website een aankoop gedaan ( ruim 400 euro), dit is tevens ook mijn eigen schuld omdat ik niet voldoende heb gekeken, helaas geld weg.

Na mijn online aangifte heb ik 2 werkdagen later een brief ontvangen van mijn ING zakelijke, monitoring afdeling een aangetekende brief ontvangen dat mijn zakelijke rekening dus is geblokkeerd.

Er staat in die brief dat er uit onderzoek is gebleken dat op mijn zakelijk rekening betalingen worden ontvangen van een malafide webshop, en dat de relatie ook per 21 juni 2016 wordt beëindigd.

Dit is niet waar want ik heb op een bij kantoor van de ING mijn zakelijk rekening laten inzien en daar kan ik alle bij betalingen verantwoorden. Nu kan ik dus al twee dagen geen geld opnemen/betalen en klanten kunnen zelfs niet eens geld storten ( ontvangen facturen).

Wat blijkt , de oplichter heeft een melding gemaakt op www.opgeletopinternet.nl en dit is zeer waarschijnlijk zomaar opgepikt door politie en of ING bank, want anders zou ik het op dit moment niet weten waarom mijn rekening is geblokt

Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik doen. want waarom doet ING zoiets zonder een onderzoek vooraf in te stellen.

gr

Moneyman

Re: Onterecht rekening geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik kan niets anders zeggen dan dat je met de bank in gesprek moet.

taxikemperman

Re: Onterecht rekening geblokkeerd

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Dit is een consumentenforum. U praat zakelijk.
Tijd voor uw rechtsbijstand

Gesloten