Met datum 22/11/08 krijg ik van Robeco Direct een brief waarin ze refereren naar een brief die mij eind oktober zou zijn verstuurd. Die zou gaan over de administratieve overgang van een Koopsompolis.
Ik weet helemaal van niets !
In de brief staat een speciaal telefoonnummer van Robeco.
Omdat ik verwacht dat er vele wachtenden voor me zullen zijn leg ik de brief even enige dagen terzijde.
Vanmiddag bel ik: Ik meld dat ik van niets weet en dat ik graag de brief alsnog wil ontvangen.Dat kan en die zal me toe gestuurd worden.
Verder meldt men mij dat er uitgebreid op de site van Robeco informatie te lezen valt.
Ik surf naar de site maar tot nu toe heb ik daar niets over kunnen vinden. Per contact formulier vraag ik Robeco om een link.
Wie herkent dit en wat is er aan de hand ??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overgang van Robeco naar Interpolis
Re: Overgang van Robeco naar Interpolis
In het verleden had Robeco ook verzekeringsproducten zoals koopsompolissen onder eigen naam. Dat doen ze al een aantal jaar niet meer, ze verwijzen je daarvoor door naar interpolis. (Waarschijnlijk waren het sowieso interpolis producten, die alleen een Robeco label opgespeld hebben gekregen.) Bestaande polissen uit het verleden hadden ze natuurlijk nog wel in beheer. Omdat het wat onhandig/duur is om een steeds kleiner wordende groep polissen in beheer te houden, denk ik dat ze ook de administratie daarvan nu helemaal aan Interpolis hebben doorverkocht.
Waarschijnlijk zal er weinig veranderen, alleen de logo's op de brieven en wellicht de namen van de producten. Inhoudelijk zal het vermoedelijk gelijk blijven.
Waarschijnlijk zal er weinig veranderen, alleen de logo's op de brieven en wellicht de namen van de producten. Inhoudelijk zal het vermoedelijk gelijk blijven.
Ondertussen heb ik uitgebreid contact gehad met Robeco en mogelijk is mij inderdaad de brief in oktober NIET toegestuurd geweest.
Gehele inzending mag worden verwijderd.
Gehele inzending mag worden verwijderd.
Het lijkt erop dat ze de balans aan het eind van het jaar aan het oppoetsen zijn.