LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overschrijven

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Joost de Jong

overschrijven

Ongelezen bericht door Joost de Jong »

Ik heb met de postbank meegemaakt, dat ik een bedrag wilde overschrijven naar een evenement. Ik had toen het verkeerde adres bij een girorekening ingevuld.(Ze hebben twee adressen)Kreeg ik het terug dat het niet goed was.
Toen ik van de verzekering geld moest krijgen. Had ik het verkeerde rekeningnummer opgegeven. En werd het geld gewoon bij iemand anders gestort met een heel andere naam en adres.
Kan dit de postbank moet toch kijken ofdat de naam wel bij het adres klopt....

Groeten Joost

Wendy

Re: overschrijven

Ongelezen bericht door Wendy »

Nee, dat doen ze niet.
WIj zijn zo ook een hoop geld kwijt en we gaan er nu een zaak van maken om het terug te krijgen.

Simon de Heus

Re: overschrijven

Ongelezen bericht door Simon de Heus »

Ik heb meerdermalen meegemaakt dat ik een betaalopdracht terug kreeg met als reden 'Naam en rekeningnummer komen niet overeen'. Het adres is van geen belang, de woonplaats ook bijna niet. (Ik zit bij de ING Bank). De postbank neemt het niet zo nauw met dit soort dingetjes. Is je wel eens opgevallen dat als je een verkeerde handtekening zet (en dan ook echt een handtekening die nergens op lijkt) , de betaalopdracht er bijna altijd moeiteloos doorheen gaat? Deze ervaring heb ik al opgedaan bij de Postbank (particulier en zakelijk), ING Bank en Rabobank (particulier en zakelijk). Een afschriftenboekje stelen van iemand kan ZEER lucratief zijn....

Gesloten