LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op bij Primeline!!
Pas op bij Primeline!!
Pas op ze hebben iets nieuws een lening van 21.000 euro minimaal kan je lenen maar er zit een addertje onder het gras ze willen namelijk wel dat je de ppp er bij neemt een soort protectieplan maar je betaald er wel een half procent voor per maand dus bij een lening van 21.000 is dat wel 210.- euro en dan moet je ook nog je aflossing betalen!!
En er komt iemand bij je langs met de papieren die je wel gelijk moet onderteken !! LET DUS OP NIET DOEN!!!!!!
ropri
En er komt iemand bij je langs met de papieren die je wel gelijk moet onderteken !! LET DUS OP NIET DOEN!!!!!!
ropri
Re: Pas op bij Primeline!!
Even een foutje herstellen een half procent van 21.000 is geen 210.- euro maar 105,euro sorry!!
Het gaat er niet om dat je rente moet betalen want dat is niet erg maar dat je dat ppp moet nemen want anders krijg je de lening niet !!
Ze maken je lekker met een mooie lening maar ze doen er ook stiekem een ppp primeline protectieplan bij want dat word er niet bij vertelt namelijk!
Ze maken je lekker met een mooie lening maar ze doen er ook stiekem een ppp primeline protectieplan bij want dat word er niet bij vertelt namelijk!
Zo heb het nu wel voormekaar maar dan wel bij de ABN wat een super bank is dat zeg alles was zo geregeld en geen addertjes gelukkig!!
tuurlijk joh, je betaalt 2% meer, maar dan bespaar je ook dat half procentje
ik zou uberhaupt geen geld lenen,gewoon sparen en je niet laten verleiden door alle die lokkertjes etc,,, leven niet boven je stand.
He gast/gast jij werkt daar zeker he?!!
jullie zijn oplichters en nee bij de abn betaal je geen 2% meer hoor maar 3% minder
Als je nou eens gewoon inlogt met je naam en niet zo anoniem blijft dan ben je pas een vent!
jullie zijn oplichters en nee bij de abn betaal je geen 2% meer hoor maar 3% minder
Als je nou eens gewoon inlogt met je naam en niet zo anoniem blijft dan ben je pas een vent!
Leuk. En dat zegt iemand die zelf niet eens is ingelogd.Als je nou eens gewoon inlogt met je naam
Ook bij een bank moet je een overlijdensrisicoverzekering koppelen aan je lening. Maar Primeline is inderdaad een oplichtersbende met hun belachelijke percentages. Wat ze bijvoorbeeld ook flikken: een bedrijf dat bijna failliet is, wil graag cash. Zij financieren dan aankopen van klanten; ze betalen bv 50% van het aankoopbedrag aan het bedrijf en de klant moet flink gaan aflossen (uiteraard over het hele bedrag). Vervolgens gaat het bedrijf alsnog failliet en is het product nog niet eens geleverd aan de klant. Prime Line gaat dan dreigen dat er toch betaald moet worden, de klant wordt bang en betaalt. Buiten de rente pakt Prime Line ook nog even de 50% extra mee, die honden. Trap daar niet in, als nog niet is geleverd, hoef je niet te betalen!!!!
Primeline is een dochter van de SnS-bank ook zo'n onfrisse instelling
SnS-bank werkt ook onder andere namen in de verzekerings wereld pasop ze praten altijd in de derde vorm.
meeste contact personen m/v zijn Juristten, ze verkopen stront voor boenwas.
SnS-bank werkt ook onder andere namen in de verzekerings wereld pasop ze praten altijd in de derde vorm.
meeste contact personen m/v zijn Juristten, ze verkopen stront voor boenwas.
Ze hebben nu toch een nieuwe slogan bij primeline?:
koop nu schrik in 2006......
grtz.
koop nu schrik in 2006......
grtz.
Hahahahaha, het is wel duidelijk dat de meeste mensen de algemene voorwaarden niet lezen! Er zijn niet zoveel addertjes bij financieringsmaatschappijen als je vantevoren maar even leest hoe en wanneer alles betaald moet worden. En over het PPP, dat is optioneel, en kan gewoon worden opgezegd als het al is geactiveerd.
Prime Line een bank opgezet door witte boorden criminelen met woeker-rente.
Luizen je erin geholpen door winkeliers die hier een bonus voor krijgen.
Met weinig gekwalificeerd personeel die verstand van zaken hebben.
Wordt beloofd dat je 3 weken voor aflopen van de rentevrije periode een bericht krijgt dat het geld van je postbank wordt gehaald maar wanneer dit niet gebeurd en je belt hierover dan wordt je afgesnauwd door een meid die nauwelijks nederlands spreekt en de hoorn wordt erop gegooid.
Ondertussen is de renteperiode in werking gezet. Het geld wordt niet van de rekening gehaald maar de rente wel. Ondertussen zelf het geld gestort en wat blijkt de incasso van rente gaat gewoon door.
Storneren dan maar. Krijg je dreigbrieven dat je de rente wel moet betalen. Hallo, ik heb na 1.5 maand nog niet eens een bevestiging gehad dat geleende geld naar Prime Line is overgemaakt. Helemaal niets. Bellen heeft geen zin. Ik heb alleen een afschrift van mijn eigen bank dat het geld overgemaakt is.
Deze Directeuren krijgen zeker net als van de energiebedrijven een bonus omdat ze goed werk verrichten. De mensen bedonderen levert een bonus op tegenwoordig.
Luizen je erin geholpen door winkeliers die hier een bonus voor krijgen.
Met weinig gekwalificeerd personeel die verstand van zaken hebben.
Wordt beloofd dat je 3 weken voor aflopen van de rentevrije periode een bericht krijgt dat het geld van je postbank wordt gehaald maar wanneer dit niet gebeurd en je belt hierover dan wordt je afgesnauwd door een meid die nauwelijks nederlands spreekt en de hoorn wordt erop gegooid.
Ondertussen is de renteperiode in werking gezet. Het geld wordt niet van de rekening gehaald maar de rente wel. Ondertussen zelf het geld gestort en wat blijkt de incasso van rente gaat gewoon door.
Storneren dan maar. Krijg je dreigbrieven dat je de rente wel moet betalen. Hallo, ik heb na 1.5 maand nog niet eens een bevestiging gehad dat geleende geld naar Prime Line is overgemaakt. Helemaal niets. Bellen heeft geen zin. Ik heb alleen een afschrift van mijn eigen bank dat het geld overgemaakt is.
Deze Directeuren krijgen zeker net als van de energiebedrijven een bonus omdat ze goed werk verrichten. De mensen bedonderen levert een bonus op tegenwoordig.
Primeline: Dieven zijn het. Gewoon niet mee in zee gaan! Ga gewoon naar je bank. Of zoek een voordelig DK. Om toch even namen te noemen, Ohra Bank en FBTO hebben DK's van ca. 7 %.
Bij een bank hangt je percentage altijd af van je kredietlimiet: Hoe hoger de limiet, hoe lager het percentage. Ook niet helemaal juist, vind ik.
Bij een bank hangt je percentage altijd af van je kredietlimiet: Hoe hoger de limiet, hoe lager het percentage. Ook niet helemaal juist, vind ik.
Toch makkelijk een verzekering erbij? als je geen geld meer verdient kun je toch aan je verplichtingen voldoen........overigens niemand dwingt je om daar en lening te nemen toch?
dames en heren,
na het lezen van al deze reacties sta ik weer eens te kijken hoe makkelijker deze mensen er in trappen, en ja ik werk id bij zo'n financiele instelling, maar als er door een organisatie een product geeist wordt het afsluiten van een lening valt dit onder koppelverkoop en dit is bij de wet verboden. Het kan natuurlijk zijn dat een adviseur je aanbiedt om een overlijdensrisico af te sluiten om gevaren af te dekken en te zorgen voor eventuele nabestaanden maar dit klopt niet helemaal. Wat veel mensen niet weten is dat de consumenten bij overlijden beschermt zijn en dat alle lopende leningen door de bank afbetaald worden. Dit is ook de reden dat iemand boven de 65 geen lening buiten een hypotheek kan af sluiten. Waar ik in mijn dagelijks werk vaak van sta te kijken is met welk gemak mensen leningen van 20.000 euro of meer af sluiten en dat voor de meest onzinnige dingen.
Mijn advies aan iedereen is dan ook om je eerst goed te laten informeren en dan pas kiezen bij welke verstrekker je geld leent
na het lezen van al deze reacties sta ik weer eens te kijken hoe makkelijker deze mensen er in trappen, en ja ik werk id bij zo'n financiele instelling, maar als er door een organisatie een product geeist wordt het afsluiten van een lening valt dit onder koppelverkoop en dit is bij de wet verboden. Het kan natuurlijk zijn dat een adviseur je aanbiedt om een overlijdensrisico af te sluiten om gevaren af te dekken en te zorgen voor eventuele nabestaanden maar dit klopt niet helemaal. Wat veel mensen niet weten is dat de consumenten bij overlijden beschermt zijn en dat alle lopende leningen door de bank afbetaald worden. Dit is ook de reden dat iemand boven de 65 geen lening buiten een hypotheek kan af sluiten. Waar ik in mijn dagelijks werk vaak van sta te kijken is met welk gemak mensen leningen van 20.000 euro of meer af sluiten en dat voor de meest onzinnige dingen.
Mijn advies aan iedereen is dan ook om je eerst goed te laten informeren en dan pas kiezen bij welke verstrekker je geld leent
-
Beste trap er niet in
Waar verkrijgen wij volgens jou het beste dat onafhankelijke individuele niet product of provisie geonden advies op maat opdat wij allen tesaam niet meer vallen in de gegraven kuilen?
Waar verkrijgen wij volgens jou het beste dat onafhankelijke individuele niet product of provisie geonden advies op maat opdat wij allen tesaam niet meer vallen in de gegraven kuilen?
@trap er niet in.
Tot een bepaalde hoogte word je lening toch kwijtgescholden als je komt te overlijden.
Tot een bepaalde hoogte word je lening toch kwijtgescholden als je komt te overlijden.