LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PayPal fraudelente handeling
Re: PayPal fraudelente handeling
Soms zijn er kosten voor omzetten naar buitenlandse valuta, was de transactie in NL?
Waarom zouden die kosten niet voor jou zijn? jij bent degene die dingen wil afnemen uit het buitenland. London valt buiten de EU dus de euro moet omgezet worden naar Britse ponden.ambtenaar001 schreef: ↑16 jul 2021 22:46Maar dat zijn niet mijn kosten, ik betaal euro. Het is een Turks streaming platform en de kassa zit volgens mij in Londen. Hoe dat dan precies gaat weet ik niet, ik moet alleen 80 euro betalen voor een gekozen pakket. Het is SKYTV4k, was zeer tevreden maar nu een beetje minder.
Denk dat alles gewoon klopte en je voor een paar euro nu veel meer problemen op de nek haalt
Een jaar geleden was de Brexit nog niet voltooid.ambtenaar001 schreef: ↑19 jul 2021 10:59Het is dan vreemd dat ik de eerste keer een jaar geleden ....
Is uw gebruikersnaam inherent aan uw professie? Indien u hier positief op kunt antwoorden, dan verwelkom ik u in de wereld van de burger die kleine problemen ervaart met een overheid.
Indien negatief: geen idee, je maakt het jezelf te moeilijk. Doe gewoon mee, en laat het achter je.
Indien negatief: geen idee, je maakt het jezelf te moeilijk. Doe gewoon mee, en laat het achter je.
D34M0N
vindt dit leuk
Van welke betaaloptie is hier gebruik gemaakt? indien je kiest voor vriend/familie (dus zonder verzekering) dan zet paypal er voor de betaler een klein bedrag bovenop (3.xx Euro) en krijgt ander het overgemaakte bedrag.
Kies je voor regulier / met verzekering dan krijgt of de begunstigde minder dan het overgemaakte (aftrek kosten paypal) of maakt de betaler een iets hoger bedrag over om de kosten te betalen en de ontvanger het juiste bedrag te laten ontvangen (wel vreemd dat paypal niet uit kan leggen wat hier is gebeurd)
Kies je voor regulier / met verzekering dan krijgt of de begunstigde minder dan het overgemaakte (aftrek kosten paypal) of maakt de betaler een iets hoger bedrag over om de kosten te betalen en de ontvanger het juiste bedrag te laten ontvangen (wel vreemd dat paypal niet uit kan leggen wat hier is gebeurd)
Paypal is voor de koper gratis als de verkoper deze op zich neemt. Indien u de settings op vriend/familie hebt laten staan (dit moet bewust worden omgezet) rekenen ze echter wel degelijk kosten aan de betaler.