LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pinpassen die niet werken

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
E.M.W

pinpassen die niet werken

Ongelezen bericht door E.M.W »

Vorig jaar moest ik voor de 4e keer een pinpas aanvragen bij de giro omdat hij weer eens ongeschikt was (na 1/2 jaar moet je ook de kosten betalen). Van de week wilde ik pinnen en 2 passen van verschillende banken, waren accuut ongeschikt, kreeg ze nog wel gratis, maar op dat moment sta ik dus zonder geld in een winkel en het duurt weer 4 werkdagen voordat ik de volgende heb. Kreeg wel te horen dat ik waarschijnlijk mijn mobiel of iets anders magnetisch te dicht bij mijn passen bewaar. Maar waarom maken ze de passen niet van betere kwaliteit? Hoe nieuwer de pas hoe sneller hij weer weigert. Wie ergert zich daar ook aan?

Noble

Re: pinpassen die niet werken

Ongelezen bericht door Noble »

Vorig jaar moest ik voor de 4e keer een pinpas aanvragen bij de giro omdat hij weer eens ongeschikt was (na 1/2 jaar moet je ook de kosten betalen)

en hoeveel moet je dan betalen???

E.M.W

Ongelezen bericht door E.M.W »

Dit was € 7,50 maar die pas gaan ze afschaffen en nu wordt het geloof ik €10..... als je dat ...x per jaar krijgt. Vette winst.

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

Zoals de meeste nu wel zullen weten hier op dit forum ( :wink: ) ben ik een voorstander van Argenta bank.

Ben je een echte "internet"bankierder dan zou ik de homepage zeker even bezoeken...
In jouw geval scheelt het dus al snel x maal 10,00 en dan tikt de gratis passen verstrekking van deze bankgoed aan.

lees i.i.g. ook even wat de anderen te zeggen hebben over Agrenta, en of dat punten zijn die ook op jóu betrekking hebben.

suc6

Gesloten