LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pinpassen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
John Peters

pinpassen

Ongelezen bericht door John Peters »

Vorig jaar ben ik op vakantie geweest in Turkije(Marmaris).
Ik heb daar een keer of drie mijn giromaatpas gebruikt om geld te pinnen uit een oficiele automaat bij een bank.
Echter na die drie keer was mijn pas onbruikbaar.
Ik had toen stom genoeg maar 1 pas bij mij en zat dus gelijk zonder geld.
Gelukkig waren wij met vrienden die voldoende geld bij zich hadden dus de boel was gered.
Ik hoorde van verschillende mensen tijdens mijn vakantie dat ik niet de enigste was met dit probleem,maar dacht toen het kan aan de automaat gelegen hebben.
Dit jaar ben ik opnieuw naar Turkije geweest en weer in Marmaris.
Nu echter gewapend met de passen van mijn rekening en die van mijn vrouw. (dus vier stuks in totaal)
Na een paar keer gepind te hebben liet mijn pas het wederom afweten.
Daarna heb ik de pas van mijn vrouw gebruikt en tot mijn verbazing gaf deze ook na drie keer pinnen de geest.
Bij erugkomst heb ik de passen geprobeerd in Nederland maar hier deden ze ook niets meer.
De andere twee passen die ik niet gebruikt hebt werken nog perfect dus aan de stralingen van de scanapparatuur van de luchthavens kan het niet liggen.
Ik heb bij terugkomst de Postbank ingelicht en die liet mij weten ondanks wat ik aandraagde ik toch moet betalen voor twee nieuwe passen.
Nu is zijn mijn vragen
1) zijn er meer mensen die dit probleem aan de hand hebben gehad
2)of het normaal is dat defecte pinpassen in rekening worden gebracht terwijl je er in wezen niets anders mee doet als waar ze voor zijn gemaakt"geld opnemen".
Gaarne reacties

astrid pater

Re: pinpassen

Ongelezen bericht door astrid pater »

mijn zoon had gepind en kreeg 26 aug. in marmaris geen geld de autmaat gaf aan geen saldo genoeg terwijl hij 1 minuut later pinde wel geld kreeg hij is naar de bank gegaan en heeft een copie van de afschriften bank mee gekregen en inmiddels is de 196 euro weer teruggestort door tussenkomst van abnamro en veel heen en weer bellen naar nederland om doordat ik via de computer kon zien dat ze het wel afgeschreven hadden en bewijs mee had genomen uit turkeijen.zelfs heb ik nog een geval van de postbank bij aanvraag van een chippas kreeg ik deze op de verkeerde naam binnen ze presteerde het tot drie keer zo te versturen en brachten ook een rekening heb geschreven naar een speciale afdeling die dit in rekening brengt en heb mijn geld teruggekregen. dus schrijven succes.

astrid pater

Re: pinpassen

Ongelezen bericht door astrid pater »

mijn zoon had gepind en kreeg 26 aug. in marmaris geen geld de autmaat gaf aan geen saldo genoeg terwijl hij 1 minuut later pinde wel geld kreeg hij is naar de bank gegaan en heeft een copie van de afschriften bank mee gekregen en inmiddels is de 196 euro weer teruggestort door tussenkomst van abnamro en veel heen en weer bellen naar nederland om doordat ik via de computer kon zien dat ze het wel afgeschreven hadden en bewijs mee had genomen uit turkeijen.zelfs heb ik nog een geval van de postbank bij aanvraag van een chippas kreeg ik deze op de verkeerde naam binnen ze presteerde het tot drie keer zo te versturen en brachten ook een rekening heb geschreven naar een speciale afdeling die dit in rekening brengt en heb mijn geld teruggekregen. dus schrijven succes.

Gesloten