Beste iedereen,
Voor een onafhankelijk onderzoek aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek naar het samenvoegen van Postbank en ING Bank en wat dat voor consumenten teweeg brengt. Dit is voor u een uitgelezen kans om uw mening kenbaar te maken (of u nou voor of tegen bent). Daarnaast maakt u kans op 1 van de 4 BOL.Com cadeaubonnen van 25 Euro.
De enquête duurt ongeveer 20 minuten. Klik op de link hier beneden en u kunt direct beginnen met invullen! Uw gegevens zullen anoniem worden verwerkt. De enquête blijft nog tot 8 juli 2008 online.
http://questions.netq.nl/nq.cfm?q=e2ac9 ... 9598a2af98
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank/ING onderzoek
Re: Postbank/ING onderzoek
Hallo ik (een naam zou wel zo vriendelijk zijn, maar goed)
Normaal heb er geen probleem me om dit soort enquetes in te vullen, ook zonder boekenbon.
Maar bij deze ben ik er halverwege mee gestopt. Het aantal vragen is zo groot en het aantal mogelijke antwoorden (in mijn ogen) veel te beperkt. De keuze weet niet/geen mening ontbreekt volkomen en dus wordt je gedwongen om een antwoord te geven, wat je eingelijk niet kunt of wilt geven.
En sommige vragen moet je meerdere keren goed lezen, voor je ze snapt. En halverwege kreeg ik het gevoel, dat ik hetzelfde antwoord meedere keren moet geven bij verschillende vragen.
Mijn advies is dan ook om je enquete eens na te laten kijken door iemand met verstand van enquetes en vraagstellingen.
Succes met je onderzoek.
Normaal heb er geen probleem me om dit soort enquetes in te vullen, ook zonder boekenbon.
Maar bij deze ben ik er halverwege mee gestopt. Het aantal vragen is zo groot en het aantal mogelijke antwoorden (in mijn ogen) veel te beperkt. De keuze weet niet/geen mening ontbreekt volkomen en dus wordt je gedwongen om een antwoord te geven, wat je eingelijk niet kunt of wilt geven.
En sommige vragen moet je meerdere keren goed lezen, voor je ze snapt. En halverwege kreeg ik het gevoel, dat ik hetzelfde antwoord meedere keren moet geven bij verschillende vragen.
Mijn advies is dan ook om je enquete eens na te laten kijken door iemand met verstand van enquetes en vraagstellingen.
Succes met je onderzoek.