| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postbank rekening
postbank rekening
Hallo 21 maart ben ik 18 jaar geworden. Nu blijkt dat ik al jaren een rekening bij de postbank heb, waarvan ik niet meer wist dat ik die had. Deze rekening moest ik dus opzeggen. Ik heb op 13 april een opzegging gedaan en wat blijkt 16 april schrijven ze gewoon €12,50 van deze rekening voor kosten. NOOIT GEBRUIK van gemaakt. Nu sta ik rood kan dit zo maar. Ik heb gebeld met de postbank en die zegt dat de verwerking 2 weken duurt. Wie weet hoe ik dit moet oplossen ben nl. niet bereidt om te betalen ben student zonder inkomen.
Re: postbank rekening
je rekening is waarschijnlijk door je ouders geopend (handtekening nodig onder de 18 jaar), dat je m niet gebruikt etc. maakt hierbij niet uit, je hebt zelf de rekening geopend, moet hem zelf afsluiten. dit doe je 13 april => is 1 maand na je verjaardag = 1 maand na omzetting = te laat. Lijkt me dat je hier gewoon voor moet betalen al heb je er NOOIT GEBRUIK van gemaakt. Ongeacht of je student bent zonder inkomen of niet. Beetje drogredenen, had je moeten bedenken toen je de rekening opende.
Re: postbank rekening
Ben het in dit geval met rvkeuken eens....
Je hebt jaren lang een gratis rekening gehad en op het moment dat je 18 werd moet je hier gewoon voor betalen (en waarschijnlijk ook het normale tarief en geen studententarief, want je laat vast en zeker je stufie niet op de giro komen.)
wat je nog wel even kunt doen is gewoon een brief schrijven naar de postbank en de situatie even uitleggen met het vriendelijke verzoek onder het mom van coulance, de tariefkosten te vergoeden en om alsnog de rekening op te heffen.....
Je hebt jaren lang een gratis rekening gehad en op het moment dat je 18 werd moet je hier gewoon voor betalen (en waarschijnlijk ook het normale tarief en geen studententarief, want je laat vast en zeker je stufie niet op de giro komen.)
wat je nog wel even kunt doen is gewoon een brief schrijven naar de postbank en de situatie even uitleggen met het vriendelijke verzoek onder het mom van coulance, de tariefkosten te vergoeden en om alsnog de rekening op te heffen.....