LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Frans de kubber

Postbank

Ongelezen bericht door Frans de kubber »

OPROEP - POSTBANK

Wie heeft er de afgelopen tijd problemen met de Postbank gehad met betrekking tot het volgende: zelf niet gedupeerde, maar mijn moeder.

· pinpas kwijtgeraakt kort na het pinnen;
· pincode niet voorhanden aanwezig, maar b.v. uit hoofd kennen;
· afwijzing van de Postbank om tot schadevergoeding over te gaan;
· Postbank verwijt in zo’n geval onzorgvuldigheid en grove nalatigheid;
· Kortom, de Postbank vertikt het om tot vergoeding over te gaan.
· Voor meer informatie zie artikel POSTBANK – MAKKELIJK,
· Of onderdeel KOUDE DOUCHE.

Ik zou gaarne van u willen vernemen wat er is gebeurd en ook of de Postbank bij u misschien wel tot schadevergoeding is overgegaan en op grond waarvan die schade is vergoed?
Graag uw reactie op dit artikel.
Vriendelijk groetend,

Frans de Kubber

elisa

Re: Postbank

Ongelezen bericht door elisa »

portemonnee gestolen. binnen 10 minuten 2 rekeningen bij 3 verschillende pinautomaten leeggeplukt. Pincodes uiteraard daar niet bij aanwezig. Postbank doet het af met: het kan niet anders dan dat uw codes bij de passen gezeten hebben en vergoedt geen schade.

M.Janssens

Re: Postbank

Ongelezen bericht door M.Janssens »

door een inbraak in onze woning zijn onze pinpassen ontvreemd.
wij ondekte dit s morgens om 6 uur de politie gebeld en de passen laten blokeren.
helaas bleek er al 5 keer gepind te zijn.
bij de ing bank een schadeformulier ingevuld en er werd mij gezegd dat het allemaal wel goed kwam en dat we het gepinde bedrag vergoed zouden krijgen.
na een aantal weken kregen wij een brief van het hoofd kantoor met de mededeling dat we niets vergoed kregen omdat we onzorgvuldig met de passen omgegaan zouden zijn.
ik liet het er niet bij zitten dus weer een brief geschreven dat ik hier niet mee akkoord ging.
kreeg vervolgens weer een brief en ze blijven bij hun besluit om niet tot vergoeding over te gaan.
ze melde dat de pincode er bij heeft gezeten of dat ze dit bij een pintransactie van mij zelf hebben kunnen afkijken en vervolgens een inbraak hebben beraamd.
dat is onmogelijk omdat de pas al een hele tijd niet door mij gebruikt was.
nu ben ik met een advokaat bezig om alsnog mijn vergoeding te krijgen.
dit is mogelijk in ons geval omdat de daders van de inbraak gepakt zijn en door dat ze met onze mobiele telefoons gebeld hebben en dit door de politie is opgenomen.
ik hoop dat het lukt maar twijfels heb ik wel.
mischien moeten we allemaal de koppen bij elkaar steken er hier wat aan doen.

Gesloten