Beste Radar,
Mijn kreeg op 21 maart een brief van de postbank: "geachte client", hartelijk gefeliciteerd met je achtiende verjaardag. Zodra je achttien bent vraagt de postbank een bijdrage voor een giropas"
*Mijn zoon wordt pas op 10 april 18
*De pas is een en/of rekening die ik al 35 bezit. Heb mijn zoon gemachtigd voor noodgevallen. Wij wonen samen en ik ben vaak op reis.
Heb gebeld met de postbank en die vonden mijn verhaal maar vreemd. 'ja de brief was iets te vroeg verstuurd' was hun reactie. Ik vind het een vreemde zaak dat er op die manier aan klantenbinding wordt gedaan. Hufterig en dom. En die 7 euro eigen bijdrage (die ik al betaal) is ook belachelijk.
Bram van der Graaf
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank verjaardagsgroet
Re: Postbank verjaardagsgroet
"Heb gebeld met de postbank en die vonden mijn verhaal maar vreemd"
Ik begrijp er ook niet zo heel veel van.
Ik begrijp er ook niet zo heel veel van.
Re: Postbank verjaardagsgroet
Het is heel normaal dat je jaarkosten voor je pas betaald.
Dat moet iedereen (BIJ ELKE BANK) die 18 jaar of ouder is. Alleen voor minderjarige is dit dus gratis. en ja, een paar weken te vroeg...waar maak je je druk om zeg.
Dat moet iedereen (BIJ ELKE BANK) die 18 jaar of ouder is. Alleen voor minderjarige is dit dus gratis. en ja, een paar weken te vroeg...waar maak je je druk om zeg.