Dit keer met 14,15%.
Voorig jaar bedroeg de verhoging ook al 10,05%.
Ze leren klaarblijkelijk niet bij.
Het zijn en blijven graaiers.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Met deze uitspraak van jou ben ik het dus GEHEEL oneens.Wat dat betreft maakt het niet uit of je nu door de hond of de kat gebeten wordt
Er schijnt meer nieuws te staan over de betaalrekening van ASN in de komende aflevering van Spaarmotief. Overigens is ASN Bank al gewoon te laat met de betaalrekening. Bij de meeste banken worden vergoeding voor het aanhouden van een rekening geind per 1 januari. Het kost klanten tijd om betalingen e.d. om te zetten naar een nieuw rekeningnummer. In ieder geval meer tijd dan de tijd die nog rest in het kalenderjaar.Geen idee Venco. Maar hij komt er nu dus blijkbaar echt aan. We zullen het dus snel weten...
Als mijn salaris met gemiddeld 12% per jaar zou mogen stijgen, dan teken ik daar meteen voor. Zelfs zonder bonussen...En jouw salaris stijgt nooit? Ga naar een andere bank als je het er niet mee eens bent. Of nog mooier, doe alles contant en spaar in een oude sok.
In dat geval kun je maar beter naar Tridos bank. De tarieven van de nieuwe betaalrekening van ASN Bank zijn bekend. Triodos is als 'duurzame' bank goedkoper. Verder zijn ook de Postbank, Argenta en DSB Bank goedkoper.Daar zit ik in ieder geval echt niet mee. Ten eerste is het voor mij een paar centen (mijn huidige bank brengt een maandtarief achteraf in rekening), daarnaast de mensen waar het echt om daait (niet alléén om prijs maar ook duurzaamheid) zullen echt niet moeilijk doen.
Triodos is het eerste jaar gratis (dat had ASN ook moeten doen), maar daarna niet per definitie goedkoper. ASN geeft 1% rente, dus ligt er maar net aan hoeveel geld er gemiddeld op je betaalrekening staat. Dat laatste geldt ook voor Postbank en zelfs Argenta. DSB is inderdaad altijd goedkoper.Triodos is als 'duurzame' bank goedkoper. Verder zijn ook de Postbank, Argenta en DSB Bank goedkoper.