| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank weigert adreswijziging door te voeren
Postbank weigert adreswijziging door te voeren
Wij wonen al bijna 3 jaren in het buitenland (Duitsland) en hebben onze adreswijziging doorgegeven aan de Postbank. Het is een postadres in NL en huisadres in Duitsland. Nu girotel overstapt op een nieuw online banksysteem krijgt men thuis de nodige informatie en pincodes. Bij ons nu al voor de derde keer op ons oude adres. De huidige bewoners hebben ons dat gemeld en alles terug gestuurd naar de Postbank. Zij kunnen als ze willen zo online bankieren op onze naam alle gevens hebben zij in handen. Giro nummer, pincode etc. Ongeveer een maand geleden hebben wij de Postbank per aangetekende brief laten weten dat wij toch echt sinds bijna 3 jaren op een ander adres wonen en of ze dit eindelijk zouden willen wijzigen!!!!!!!!! Wat schets onze verbazing ze hebben weer alle gevens van onze giro rekeningen en de bijbehorende pincodes naar ons oude adres gestuurd. Ik weet niet meer wat we nu moeten doen om ze echt aan hun verstand te brengen dat we sinds bijna 3 jaren niet meer op het oude adres wonen. Opzeggen van de giro rekeningen lijkt mij het beste!!!!
Re: Postbank weigert adreswijziging door te voeren
U stapt neem ik aan over op mijnpostbank.nl
Ik krijg de indruk dat uw woonadres nog op Nederland staat en uw correspondentie adres op Duitsland.
En codes van mijnpostbank.nl gaan altijd naar het woonadres en niet naar het coorespondentie adres
Er worden dus geen pincodes verstuurd maar een gebruikersnaam, een wachtwoord en een activeringscode. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is als derden dit ontvangen ipv u, maar ze kunnen er vervolgens niets mee omdat ze toch altijd de eerste keer u pasnummer etc in moeten vullen die ze niet kunnen weten.
Download op de site van de postbank een adres wijzigings formulier vul die juist in en stuur die zo snel mogelijk naar de PB
Succes ermee
Ik krijg de indruk dat uw woonadres nog op Nederland staat en uw correspondentie adres op Duitsland.
En codes van mijnpostbank.nl gaan altijd naar het woonadres en niet naar het coorespondentie adres
Er worden dus geen pincodes verstuurd maar een gebruikersnaam, een wachtwoord en een activeringscode. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is als derden dit ontvangen ipv u, maar ze kunnen er vervolgens niets mee omdat ze toch altijd de eerste keer u pasnummer etc in moeten vullen die ze niet kunnen weten.
Download op de site van de postbank een adres wijzigings formulier vul die juist in en stuur die zo snel mogelijk naar de PB
Succes ermee