LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Privacy Rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
R.T.T

Privacy Rabobank

Ongelezen bericht door R.T.T »

De rabobank heeft mijn gegevens 10 jr lang doorgestuurd naar het adres waar ik in 1997 samen woonde. Daarna ben ik 5X verhuisd en netjes de adres wijzigingen door gegeven en kreeg ook alle 5 de keren mijn afschriften op de steeds nieuwe adressen. Steeds hoorde ik verhalen uit het land der fabelen ( niet dus ) dat die ex echt alles van mijn financiën wist ik hoonde dat weg en ik zei dat kan nooit.
Nou dat had ik effe flink mis Ik via het internet bankieren van de rabo naar mijn gegevens en ja dat is schrikken als je daar dan leest je adres van 10 jr terug en terwijl je al 5 adres wijzigingen door gegeven hebt ???? Ik naar de bank vanmorgen 10-12-2007 nee dat kan niet ........... o jee maar het is wel gebeurd ....... wat raar zal niet meer gebeuren is nu veranderd en dag hoor !!!! Nu 10-12-2007 maar dan om 19.28u. effe chekken op het internet grrrrrrrrrr nog steeds dat adres van 10 jr terug ! :evil: [/b]

Zaakvoerder

Re: Privacy Rabobank

Ongelezen bericht door Zaakvoerder »

Dit is een grove schending van de privacywetgeving en ik zou als ik jou was hierover zeker ook nog even een klacht indienen. Misschien gebeurt daar niets mee, maar laat ze maar merken dat ze dit serieus moeten (gaan) nemen!

Vertrouwelijkere persoonsgegevens dan financiële gegevens bestaan er volgens mij niet.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

RTT wat erg heb jij de wijzigingen ooit schriftelijk doorgegeven??? en je ex moet toch ergens geld kunen storten ? lijkt me heel logisch(*_*)

R.T.T

Ongelezen bericht door R.T.T »

De verhuizingen zijn persoonlijk op de Rabo doorgegeven je moet er zelfs voor tekenen nee je krijgt daat geen kopie van dat is alleen voor hun administratie. Dat het wel aangekomen is en gewijzigd is dat blijkt dat ik steeds op elk nieuw adres mijn afschriften heb gekregen alleen mijn ex dus ook op het adres waar zij dus nog steeds woont vanaf 1997.

Gesloten