LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Provisie berekent bij geld opname in Andorra
Provisie berekent bij geld opname in Andorra
Tijdens de wintersport in januari 2003 heb ik 2 maal geld gepint in Andorra, daar is 2x 1,82 Euro voor berekend, terwijl ik 7 Euro heb betaald op mijn pas.
Navraag bij de Postbank leverde niets op, volgens hun is Andorra een aparte staat en komt niet in hun lijstje voor.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. In voorgaande jaren heb ik ook nooit hoeven betalen dus waarom nu wel. Overigens heb ik nooit een lijstje gezien van hun waaruit blijkt dat Andorra buiten de regels valt.
Andorra heeft nooit een eigen munt gehad, Je betaalde gewoon met peseta's, en later met de Euro.
Ik vindt 2x betalen voor geld op name belachelijk en wil graag uw mening hier over horen.
Jaarlijk gaan er vele mensen naar Andorra dus dat is flink verdienen op deze manier.
Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met deze ervaring, of dat er mensen zijn die geen provisie hebben betaald.
Navraag bij de Postbank leverde niets op, volgens hun is Andorra een aparte staat en komt niet in hun lijstje voor.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. In voorgaande jaren heb ik ook nooit hoeven betalen dus waarom nu wel. Overigens heb ik nooit een lijstje gezien van hun waaruit blijkt dat Andorra buiten de regels valt.
Andorra heeft nooit een eigen munt gehad, Je betaalde gewoon met peseta's, en later met de Euro.
Ik vindt 2x betalen voor geld op name belachelijk en wil graag uw mening hier over horen.
Jaarlijk gaan er vele mensen naar Andorra dus dat is flink verdienen op deze manier.
Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met deze ervaring, of dat er mensen zijn die geen provisie hebben betaald.
Re: Provisie berekent bij geld opname in Andorra
Mijnheer Bok, wilt u a.u.b. nooit meer zulke walgelijke problematiek op dit forum plaatsen. U als stinkrijke wintersporter, die jaarlijks duizenden Euro's besteedt aan zijn eigen genoegens, verspilt zijn tijd met het zien te achterhalen van 2x1,82 Euro. Mensen als u moeten zich diep schamen en eens flink worden wkker geschud. Open uw ogen en zie hoeveel armoe, honger, oorlogsleed, ellende er in de wereld is. Zie toch in dat het beter zou zijn om een percentage van uw inkomen aan alle slachtoffers, die in bovengenoemde omstandigheden verkeren, te schenken.
Dit vereist waarschijnlijk een omslag in uw denken, maar is mogelijk. Probeer maar eens.
Veel zegen toegewenst,
Johan B.
Dit vereist waarschijnlijk een omslag in uw denken, maar is mogelijk. Probeer maar eens.
Veel zegen toegewenst,
Johan B.
Hier ben ik het hardgrondig mee eens. Een wintersport is al duur, dan ga je niet zeuren over € 1.82. Gaat u nu ook klagen over de skipas en het verblijf in het hotel/appartement? Dank u vriendelijk.
Haha, jaarlijks vele mensen naar Andorra, jaja. Cijfers aub. Bovendien niet zeuren over dit bedrag, slaat nergens op. Is in geen verhouding met de daadwerkelijke kosten van zo'n vakantie.
Beste Johan B.
Stinkrijke wintersporters zijn zo rijk omdat ze nu juist op de kleintjes letten. Kun je nog wat van leren.
Groetjes,
Vanuit mijn residentiële vakantiepaleisje in Marbella
Stinkrijke wintersporters zijn zo rijk omdat ze nu juist op de kleintjes letten. Kun je nog wat van leren.
Groetjes,
Vanuit mijn residentiële vakantiepaleisje in Marbella
Beste Paul en Anduuro,
Een vakantie in Adnorra is niet zo duur. Ik heb hier nl. een eigen appartement en er zit geen hypotheek op.
Dus heb ik alle recht om te zeuren over elke cent die ik hier uitgeeft.
Groet,
Bokkie
Een vakantie in Adnorra is niet zo duur. Ik heb hier nl. een eigen appartement en er zit geen hypotheek op.
Dus heb ik alle recht om te zeuren over elke cent die ik hier uitgeeft.
Groet,
Bokkie
als het goed is moet de klantenservice van de postbank u mededelen dat u inderdaad moet betalen voor uw geldopname in andorra ook in vatikaanstad en in monaco.echter let u op de postbank brengt u ook kosten in rekening voor pinnen in griekenland nl 1.82 ongeoorloofd in dit geval ofwel diefstal let u op dat u hiervan melding maakt bij de postbank.
Moesten wij ook voor geld pinnen in Turkije, maar daar maak ik me niet druk om hoor!
Geldopname in de officiele eurolanden is gratis! Met opnamekosten dus niet akkoord gaan.