Radar en andere partijen hebben nogal bedenkingen tegen de absurde provicies de DSB opstreek. Dit is terecht!
Ik hoor echter niets over bijvoorbeeld de provisie(=winstneming) over kleding waarbij algemeen bekend is dat dit minimaal 1x over de kop gaat. Dit betekent meer dan 100%
De verzekeringstussenpersonen die zeer grote provisies opstrijken bij het afsluiten van levensverzekeringen.
De overheid die door middel van absurde belastingen (bv over benzine) zorgt voor zeer grote winstnemingen.
De relevantie van deze voorbeelden zijn dat in alle gevallen "te veel" winst wordt genomen, het enige verschil is dat de winst op diverse verschillende plekken terechtkomt.
Echter de consument bepaalt "zelf" of hij of zij bereidt is hier aan mee te doen!
Ergo de "zielige mensen" die met DSB in zee zijn gegaan hebben hier zelf voor gekozen. Ook zij betalen veeeel te veel voor kleding, benzine en levensverzekeringen.
Waarom worden over dit soort simpele zaken geen televisieuitzendingen gemaakt. Daar zou veel winst teruggewonnen kunnen worden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Provisie in het algemeen
-
zegjijhetmaar-
Re: Provisie in het algemeen
DSB is/was een groot sponsor van veel clubs gezien het hoge aantal VVD'ers die in de raad van het bestuur zitten/zaten, zou het me niet verbazen als de clubkas van de VVD ook.....of mag ik dat niet schrijven ?
Re: Provisie in het algemeen
lol, natuurlijk wel... GRAAG zelfs.of mag ik dat niet schrijven ?