LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RABO zegt Hypotheek op en toch boeterente

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Klager

RABO zegt Hypotheek op en toch boeterente

Ongelezen bericht door Klager »

Onze hypotheek is door de Rabobank opgezegd. Dit om ons te dwingen om te betalen terwijl er een bodemprocedure liep met een van hun zuster bedrijven. Hierin vochten zij om dezelfde kluif maar daar wij dit betwisten of wij uberhaupt moesten betalen wenste de bank zich niet te mengen noch te voegen in deze zaak. Door de hypotheek op te zeggen hebben zij ons gedwongen te betalen voordat er een uitspraak van de rechter was. Als klap op de vuurpijl hebben zij ons een nieuw financierings voorstel gedaan met een boeterente over de oude Hypo, die zij hebben opgezegd, van € 25.000,-. Dit is nog niet alles want na een nieuwe financier gevonden te hebben bleek de boeterente opgelopen te zijn naar bijna € 32.000,-. Zij zijn nog nooit een eurocent aan ons te kort gekomen en hebben aan alle kanten de rechtsgang links laten liggen en een sterk staaltje power play gespeeld daar zij volgens eigen woorden RABO de sterkste troef in handen hebben.
Is dit klant vriendelijk van de Boeren Leenbank waar je al ruim 36 jaar klant bent. Dit is helaas niet het enige wat we met de RABO hebben meegemaakt. :cry: :twisted:

Gast

Re: RABO zegt Hypotheek op en toch boeterente

Ongelezen bericht door Gast »

ja,ja...........

Klager

beste gast

bij welke rabobank ben je werkzaam gezien je professionele commentaar

bemoeial

Ongelezen bericht door bemoeial »

geachte klager,

u vraagt naar de bekende weg, "gast" is hoogst waarschijnlijk werkzaam bij de rabo-bank die u een oor aan heeft genaaid en met dat "ja, ja.." bedoelde hij te zeggen: Ja, ja, dat hebben we hem toch maar weer mooi geflikt.

Gast

Van mij mag mijn bank ook wel de hypotheek opzeggen. Kan ik er boetevrij vanaf, en sluit ik tegen een lager rentetarief over bij een andere bank.

Klager

geachte gast

Volgens mij ben je een beetje traag van begrip als wij dit als grapje bedoelt hadden waren we wel op een andere site bezig. Deze site is volgens mij voor echt gedupeerde mensen, die serieus onjuist behandeld zijn door de rabobank.

Gast

Ik maakte geen grapje ... ik was bloedserieus.

Betaal nu 5,9%, en kan alleen naar 4% als ik boeterente betaal. 'k Zou dus blij zijn als mijn bank de hypotheek opzegt.

Gast

beste klager

troost je in de gedachte dat de rabo wel meer vreemde kunstjes flikt!

1 st lady

Ongelezen bericht door 1 st lady »

die laatste gast was ik, sorry, maar nu dan met naam

grutto

Ongelezen bericht door grutto »

Wie neemt er dan ook zo'n boerenmesthypotheek?

De Hypothecryt.

Gesloten