Ik weet niet waarom je niet eerst een nieuwe rekening opent( Regiobank), het geld van de Rabo gaat overhevelen, en pas als het geld op de nieuwe rekening bij de bank staat,de oude rekening opzeggen!
Gooi geen oude schoenen weg, voor je nieuwe hebt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank heft zomaar mij betaalrekening op
Re: Rabobank heft zomaar mij betaalrekening op
Voor de duidelijkheid. Uw rekening is omgezet naar een administratieve rekening. M.a.w. hij bestaat nog wel, maar u kunt er niets meer mee. Mochten er bedrijven zijn die automatisch willen incasseren worden door verwezen naar uw nieuwe bankrekening. Deze administratieve rekening blijf 13 maanden bestaan en wordt dan opgeheven. U krijgt nog een bericht waar het saldo naar toe moet worden overgeboekt, mocht er nog saldo opstaan na verrekening van de kosten.
jantje7
jantje7
Heeft u de algemene voorwaarden bij overstappen gelezen?
http://www.rabobank.nl/images/av_overst ... 218819.pdf
Mogelijk dat dit u wijzer maakt.
jantje7
http://www.rabobank.nl/images/av_overst ... 218819.pdf
Mogelijk dat dit u wijzer maakt.
jantje7
Dan is dit topic voor mij abracadabra. Je wilt overstappen en maakt gebruik van de overstap service en vervolgens geef je aan dat je bij de oude bank wil blijven. Dan lees ik dat je dus niet wil overstappen. Kortom ik snap het niet meer.paulpeace19 schreef:dit is voor mij een groot abracadabra.
het feit blijft dat ik heb aangegeven te willen blijven en dat de bank hier mee ingestemd heeft wat ik ook zwart op wit heb.
Jij hebt de overstapservice toch gebruikt, dan ben je met de voorwaarden akkoord gegaan.paulpeace19 schreef:Ik heb de rekening zelf niet opgeheven ik wilde de rekening juist nog even aanhouden!!
ik heb nergens een handtekening gezet om de rekening op te heffen.
hoe dit kan word nu uitgezocht door de bank.
Maar wat ik nu weer lees, dat je bij de bank wilde blijven, is inderdaad abaracadabara.