LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank hypotheek, nooit meer reactie gekregen!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

Rabobank hypotheek, nooit meer reactie gekregen!

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben sinds 2005 een rabobank hypotheek. Afgelopen jaar was in december reclame van de rabobank over goedkope rente.
Echter ze reageren nooit op onze vraag om onze hypotheek tegen een goedkopere af te sluiten. Dit is al 3 maanden nu. Schandalig van Rabobank.
We gaan nu ook naar de Postbank en zullen dit altijd tegen ieder blijven melden....

Gast

Re: Rabobank hypotheek, nooit meer reactie gekregen!

moet dit geen ander jaartal zijn ?

Gast

Afgelopen jaar was in december reclame van de rabobank over goedkope rente.
Ja, maar dat gold voor nieuwe hypotheken. Bij afsluiten kreeg je 1 jaar lang een procent korting op de rente.

Overigens niet netjes om niet te reageren. Ze zouden een standaardbriefje kunnen sturen dat je niet onder de voorwaarden valt.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Wij hebben sinds 2005 een rabobank hypotheek. Afgelopen jaar was in december reclame van de rabobank over goedkope rente.
Echter ze reageren nooit op onze vraag om onze hypotheek tegen een goedkopere af te sluiten. Dit is al 3 maanden nu.

Ik heb geen meter verstand van hypotheken, maar als ik je topic lees komen bij mij de volgende vragen boven
Is de hypotheek voor 2005 afgesloten voor dat de reclame er was?

Hoe heb je gereageerd? Telefonisch, schriftelijk, via E-mail, in persoon??

Vanaf december tot nu is bij mij maar 2 maanden, of vergis ik mij????
?

Maar omdat ik gewend ben in oplossingen te denken heb ik ook nog een advies voor je;
Lees de hypotheek akte eens goed door en kijk of daarin melding gemaakt wordt van de korting !!!!!!!

Gesloten