| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank Ibannummers foutief veranderd
Re: Rabobank Ibannummers foutief veranderd
Laten doen, allebei, helaas dit virus is zo goed dat het niet gevonden is .
Ik kan er ook niet echt iets over vinden als ik er op Google.
Met je laatste bewering heb je een goed punt.Miranda32 schreef:De foutieve overboeking was eerst de overboeking is met nog een andere overboeking tegelijkertijd gemaakt en verzonden, deze is goed aangekomen.
ICCO had ik nog nooit van gehoord en hun bankrekening nummer was niet bij mij bekend.
Het wissen van het telefoonboek zit +/- een maand tussen.
Onze spaarrekening staat om mijn man en mijns naam, van onze betaal rekening naar onze spaarrekeningword al 12 jaar overboekingen gedaan.
( onze naam lijkt niet op ICCO )
Nog hiervoor nog hierna is er iets vreemds gebreurd met mijn overboekingen.( niet prive niet zakelijk )
Ondeskundig als ik ben kan ik het fout hebben: Als ik een virus zou kunnen maken, die zover in een computer door kan dringen dat deze meekan liften in internetbankieren dan zou ik zorgen dat dit virus op een rekening stond waar ik het eraf kan halen.
Dan zou een medewerker van ICCO (zo ik het begrepen heb) ook geen contact opnemen met de bank, omdat hij twijfelt aan de overboeking.
Het is behoorlijk onwaarschijnlijk dat ICCO door door iemand vh gezin in jullie adresboek is gezet als jullie daar niet mee bekend zijn.
Het meest vervelende vind ik dat ondanks herhaaldelijk vragen van de ICCO medewerkster, de Rabobank medewerker geen contact met mij op heeft genomen.
De schijnbare desinteresse die daaruit spreekt vind ik ongelofelijk, zeker als het om zo'n hoog bedrag gaat.
De schijnbare desinteresse die daaruit spreekt vind ik ongelofelijk, zeker als het om zo'n hoog bedrag gaat.
Lijkt het rekeningnr. van ICCO op 1 van jullie nummers en/of een nummer in je adresboek?
[Lijkt het rekeningnr. van ICCO op 1 van jullie nummers en/of een nummer in je adresboek?]
Nee, ik heb alle nr. gechect waarvan ik weet dat ze in mijn adresboek hebben gestaan en ik heb nr. gecontroleerd van betalingen van het afgelopen 1.5 jaar ( zolang blijven de betalingen op internetbankieren staan )
Ik kan niets vinden wat erop lijkt.
Nee, ik heb alle nr. gechect waarvan ik weet dat ze in mijn adresboek hebben gestaan en ik heb nr. gecontroleerd van betalingen van het afgelopen 1.5 jaar ( zolang blijven de betalingen op internetbankieren staan )
Ik kan niets vinden wat erop lijkt.