LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank: ongevraagd geld van rekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Rabobank: ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door Gast »

ik wil niets zeggen maar Rabobank bestaat dan wel uit verschillende cooperaties maar heeft weg degelijk landelijke callcenters. al werken deze wel op een andere en meer klantvriendelijke manier tov abn. je kunt gewoon wel je eigen kantoor spreken. alleen de algemene dingen zijn via zo'n callcenter gestandariseerd en deze voeren zij ook uit. de overige zaken gaan gewoon naar de lokale banken. callcenters zijn hier opgezet zodat de klant altijd iemand aan de lijn krijgt ook als bijvoorbeeld alle afdelingen bezet zijn en er wegens vakantie een lage bezetting op het lokale kantoor is.

Gast

Re: Rabobank: ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door Gast »

groningen - De Rabobank heeft definitief besloten een callcenter met driehonderd werkplekken te vestigen in Groningen. Per werkplek komen er gemiddeld 1,3 werknemers in het 'klantencontactcentrum' te werken; in totaal dus bijna 400 banen. In januari lekte via Dagblad van het Noorden al uit dat de Rabobank overwoog een van de twee landelijke callcenters in Groningen te vestigen.



Dit is gekopïeerd en geplakt uit het DvhN

Ehna

Re: Rabobank: ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door Ehna »

ook de SnSbank bedient zich van dergelijke praktijken, zelfde ervaring.

pasop voor de contactpersonen die via deze bank je in kontact gebracht word, het zijn Juristen die Jou proberen te laten zeggen wat goed voor hun is.

Gesloten