| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank pasjes probleem -kaart fout
Rabobank pasjes probleem -kaart fout
Hallo,
Vorig jaar December heb ik een nieuwe pas van de rabobank aangevraagd.
Reden:
Ik kon niet meer pinnen of internetbankieren.(Kaart fout in de random reader.)
Nu werd mij toen op het servicekantoor gemeld dat dit een bekend probleem was en ik een nieuwe pas zou krijgen.
Ok op zich geen probleem ,wel is het dat ik zelf voor deze pas moest betalen
Nu 2 maanden later heb ik weer hetzelfde probleem.
Weer een nieuwe pas aangevraagd en weer moet ik het nieuwe pasje betalen.
Hebben meer mensen dit gehad?
Het lijkt wel of de chip dus steeds stuk gaat.
Groetjes,
Vorig jaar December heb ik een nieuwe pas van de rabobank aangevraagd.
Reden:
Ik kon niet meer pinnen of internetbankieren.(Kaart fout in de random reader.)
Nu werd mij toen op het servicekantoor gemeld dat dit een bekend probleem was en ik een nieuwe pas zou krijgen.
Ok op zich geen probleem ,wel is het dat ik zelf voor deze pas moest betalen
Nu 2 maanden later heb ik weer hetzelfde probleem.
Weer een nieuwe pas aangevraagd en weer moet ik het nieuwe pasje betalen.
Hebben meer mensen dit gehad?
Het lijkt wel of de chip dus steeds stuk gaat.
Groetjes,
Re: Rabobank pasjes probleem -kaart fout
Die foutmelding in de random reader ken ik wel. Ik krijg dan altijd een nieuwe random reader, omdat bij die foutmelding het teken is dat de batterij van de random reader leg is. Maar als jij bij het pinnen ook die foutmelding krijgt, dan zal het inderdaad je pas wel wezen.Ik kon niet meer pinnen of internetbankieren.(Kaart fout in de random reader.)
Random reader vervangen.
-
Chanmaster
Het is inderdaad een bekend euvel maar aan alles komt een einde daar de pinpas met magneetstrip het eindstadium naderd. Volgend jaar kan men uitsluitend nog chippen en daarmee zijn deze problemen aan het verleden toegeschreven.
Nou dan hoop ik op een betere chip.Chanmaster schreef:Het is inderdaad een bekend euvel maar aan alles komt een einde daar de pinpas met magneetstrip het eindstadium naderd. Volgend jaar kan men uitsluitend nog chippen en daarmee zijn deze problemen aan het verleden toegeschreven.
Die is volgend mij juist kapot pinnen in de winkel kan ik nog wel,dus de magneetstrip is goed.
De reden waarom ik niet kan internetbankieren en geld pinnen bij de bank is juist die kapotte chip erop.
Wel een beetje bizar dat, als je pas binnen 2 maanden stuk gaat, je dan weer opnieuw voor een nieuwe moet betalen.
Ik snap dat een bankpas geen CD-speler is, maar ..... waarom zou er op een bankpas eigenlijk geen garantie zitten? Je betaalt er immers voor, en je mag er redelijkerwijs vanuit gaan dat zo'n pas bij normaal gebruik minimaal 2 jaar meegaat. Dus dan zou er ook 2 jaar garantie op moeten zitten, of maak ik nu een denkfout?
Ik snap dat een bankpas geen CD-speler is, maar ..... waarom zou er op een bankpas eigenlijk geen garantie zitten? Je betaalt er immers voor, en je mag er redelijkerwijs vanuit gaan dat zo'n pas bij normaal gebruik minimaal 2 jaar meegaat. Dus dan zou er ook 2 jaar garantie op moeten zitten, of maak ik nu een denkfout?
Voor mij is het totaal nieuw dat je bij de Rabobank moet betalen voor vervanging van een defecte bankpas. De kosten zitten toch in het totaalpakket?
Dacht ik ook eigenlijk.Jan1 schreef:Voor mij is het totaal nieuw dat je bij de Rabobank moet betalen voor vervanging van een defecte bankpas. De kosten zitten toch in het totaalpakket?
buckleup schreef:Wel een beetje bizar dat, als je pas binnen 2 maanden stuk gaat, je dan weer opnieuw voor een nieuwe moet betalen.
Dus dan zou er ook 2 jaar garantie op moeten zitten, of maak ik nu een denkfout?
De vervanging van een defecte pas is gratis.
Een verloren pas moet je betalen.
Omdat bij TS twee passen achter elkaar op zo een korte tijd stuk zijn, heeft de Rabo misschien hun beleid aangepast en dan moet je betalen.
Wie weet!