| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank restschuld, schandalige afbetalingsregeling
-
Rabobank restschuld
Rabobank restschuld, schandalige afbetalingsregeling
Nog meer mensen onbeschoft, en belerend behandeld door de Rabobank.
Er is een afbetalingsregeling voorgesteld die absoluut niet reëel is.
De ex-vrouw hoeft nagenoeg niets te betalen. Zij woont samen, maar dat heeft geen invloed op haar koopkracht, zegt de Rabobank. Ze heeft een mooi modaalsalarid en vangt ook nog 680€ Kinderallimentatie.
Er wordt geen rekening gehouden met het inkomen van haar partner. Ook niet in haar woonlasten. Is dit normaal?
De bank dreigt dat ik akkoord moet gaan met de regeling. Anders gaan ze beslagleggen.
Ze willen niet inzage geven in hun berekeningen. Willen ook geen openheid geven wie hoeveel moet betalen.
Er lijkt mij maar 1 uitweg. De schuldsanering in. Heel jammer!!!
Er is een afbetalingsregeling voorgesteld die absoluut niet reëel is.
De ex-vrouw hoeft nagenoeg niets te betalen. Zij woont samen, maar dat heeft geen invloed op haar koopkracht, zegt de Rabobank. Ze heeft een mooi modaalsalarid en vangt ook nog 680€ Kinderallimentatie.
Er wordt geen rekening gehouden met het inkomen van haar partner. Ook niet in haar woonlasten. Is dit normaal?
De bank dreigt dat ik akkoord moet gaan met de regeling. Anders gaan ze beslagleggen.
Ze willen niet inzage geven in hun berekeningen. Willen ook geen openheid geven wie hoeveel moet betalen.
Er lijkt mij maar 1 uitweg. De schuldsanering in. Heel jammer!!!
Re: Rabobank restschuld, schandalige afbetalingsregeling
Dat is wel heeeel weinig informatie. Kun je het hele verhaal vertellen?
Inderdaad geeft u wel heel weinig relevante informatie bij al dat geklaag.
Hoezo, heeft hij mede ondertekend voor uw schulden en die van uw voormalige partner dan?Rabobank restschuld schreef:Er wordt geen rekening gehouden met het inkomen van haar partner.
Sowieso ben je hoofdelijk aansprakelijk voor de schuld, dus dat betekent dat de bank je aan mag spreken voor de totale schuld. Wat ze met je ex afspreken, doet er niet toe. Dat is tussen hen en haar, jij staat daar buiten en kan daar geen rechten aan ontlenen. Het enige wat relevant is, is dat u weet welke bedragen (uiteindelijk) door haar worden betaald, omdat dat een eventuele grondslag voor een regresvordering zou kunnen zijn.