LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank steeds offline

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Martijnd

Rabobank steeds offline

Ongelezen bericht door Martijnd »

Ik word er echt niet goed van!! Internetbankieren ligt er zo verschrikkelijk vaak uit dat het irritant begint te worden.
Vaak meld ik dit bij de bank maar krijg dan daar te horen dat ze van niks weten.
Een dag later wordt de stroring pas gemeld.
Wij moeten dagelijks veel betalingen online doen en controleren, het is absoluut onverteerbaar dat het stuk internetbankieren er zo vaak uitligt.

Vandaag weer, moet je een flinke betaling doen die echt spoed heeft, ligt de site plat en kan je niks meer doen. Maar er worden (zakelijk) wel absurde kosten in rekening gebracht voor online bankieren zakelijk.
Ik ben niet meer van plan deze te betalen, ben het echt helemaal zat!
Wie doet er mee? Boycotten die kosten voor internetbankieren totdat ze minstens een half jaar up blijven!

Het is echt van de gekke en niet van deze tijd dat ik zakelijk zoveel kosten betaal maar steeds probelemen ervaar voor de dienst die ze aanbieden.
Ik bedoel.. ze maken al gebruik van een flinke cashflow op onze rekening maar rekenen voor alles kosten en presteren ho maar!
Ik ga echt stevig over een andere bank nadenken, maar eerst vind ik dat ze die kosten voor internetbankieren maar eens moeten crediteren!

Ik hoor jullie graag!
Gr
Martijn

GJvdZ

Re: Rabobank steeds offline

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Is het alleen de Rabobank site of toevallig ook andere https sites? Probeer het ook eens op een andere PC.

Martijnd

ik heb net met de rabo gebeld, ze waren niet op de hoogte.
Tot dat ze het zelf gingen proberen en bleek dat het er daar ook uit lag.

Ik had het al op andere pc's getest, mijn internet is gewoon goed, andere sites gaan snel.
Ook de mobiele app ligt plat...

Ik moet gewoon kunnen betalen, anders geen leveringen, ook moet ik betalingen kunnen checken, dit kan en mag gewoon geen vertraging opleveren.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik moet gewoon kunnen betalen, anders geen leveringen, ook moet ik betalingen kunnen checken, dit kan en mag gewoon geen vertraging opleveren
Ik zou zeggen open een rekening bij een bank die nooit geen internet problemen heeft. Mocht je dat gedaan hebben laat mij even weten welke bank , dan verhuis ik mijn rekeningen ook.
Internetbankieren ligt er zo verschrikkelijk vaak uit dat het irritant begint te worden.
Dat blijkt nogal mee te te vallen.

http://www.nu.nl/internet/2827640/rabob ... oring.html

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heb er nog nooit last van gehad dat ik niet kan
internetbankieren via de rabobank.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Hij doet het ook al weer.

Martijnd

nooit geen probleem = altijd problemen..
maar denk dat jij ook niet zo actief achter het betaal schempje zit als wij dat zakelijk doen.
9 mei lag ie er ook uit, grote storing, zie internet. vlak daarvoor ook al.
Nu nog geen maand later wederom alles plat.. kan toch niet?

Als ik geen betalingen kan checken kunnen er geen orders uit, volgende dag kwaaie klanten.. hoe moet je dat verkopen?
Zelfde voor betalingen doen, soms luistert het erg nauw en moet een betaling dezelfde dag binnen zijn om de volgende dag over je producten te beschikken.

Ik zal me wel te druk maken, maar het stoort me bijzonder!

Martijnd

hij doet het inderdaad weer! erg fijn...

Chocomelk

Martijnd schreef:nooit geen probleem = altijd problemen..
maar denk dat jij ook niet zo actief achter het betaal schempje zit als wij dat zakelijk doen.
9 mei lag ie er ook uit, grote storing, zie internet. vlak daarvoor ook al.
Nu nog geen maand later wederom alles plat.. kan toch niet?

Als ik geen betalingen kan checken kunnen er geen orders uit, volgende dag kwaaie klanten.. hoe moet je dat verkopen?
Zelfde voor betalingen doen, soms luistert het erg nauw en moet een betaling dezelfde dag binnen zijn om de volgende dag over je producten te beschikken.

Ik zal me wel te druk maken, maar het stoort me bijzonder!
Nee inderdaad ik zit niet dagelijks achter het betaalscherm en ik kan begrijpen dat het voor u erg lastig is als u er dagelijks mee te maken hebt.

Martijnd

Gelukkig werkt het nu weer... wel met up's & downs.. maar goed..
laat dat boycotten maar zitten... moest wel even stoom afblazen.. :)

Chocomelk

Martijnd schreef:Gelukkig werkt het nu weer... wel met up's & downs.. maar goed..
laat dat boycotten maar zitten... moest wel even stoom afblazen.. :)
Dat kan ik begrijpen dat u stoom moest afblazen.

Martijnd

.... hij ligt er weer uit...

"Rabo Internetbankieren is tijdelijk niet beschikbaar
Probeer het later nogmaals "

ok, ok.. ik hou me in...

Martijnd

tssss... hij werkt weer...
Maar met wel een melding "tijdelijke storing" achter mijn rekeningnummer waar normaal het saldo staat...
We gaan gewoon maar eens proberen factuurtjes te betalen..

Martijnd

te vroeg gejuicht... kom niet verder dan saldo bekijken... bij een willekeurige actie verschijnt de melding dat de boel eruit ligt

electomonteur

Ongelezen bericht door electomonteur »

naar het kantoor van de bank in stad dorp gaan

en een factuur bezorgen van gemiste in komsten en boete clausules en extra gemaakte kosten

dit in dienen en melden dat dit binnen 24 uur aan u moet worden voldaan of te waarden daarvan internet bankieren zonder problemen
als mede melden dat bij elke storing in internet bankieren langer dan 5 minuten u die maand geen internet bankieren hoeft te betalen

aan gezien wij zakelijk erg afhankelijk zijn van internet bankieren dient dit dus ook zonder problemen te werken

anders gaan ze maar compenseren
de banken verdienen genoeg aan ons

Martijnd

sja zo denk ik er dus eigenlijk ook over... en helemaal als het zo vaak voorkomt als de laatste tijd..
ik geef geld aan de bank om te beheren, hiermee kunnen ze anderen voorzien van leningen etc. Ik krijg hier geen cent rente over.
Vervolgens vraagt de bank mij zakelijk de hoofdprijs aan kosten voor het gebruik van internet bankieren etc. maar als de site / dienst dan constant plat ligt dan klopt niet niet helemaal meer...

Maar goed, het lijkt nu weer te werken... we wachten de volgende storing af en dan meld ik me gewoon weer!

Gesloten