LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank
Rabobank
De Rabobank Roermond e.o. staat binnen de (Rabo)bankwereld bekend als arrogant. En we hebben onlangs weer van een sterk staaltje arrogantie kunnen "genieten".
Alle geldautomaten zijn binnensmuren in het bankgebouw geplaatst.
Vervolgens zijn de openingstijden van de Rabobankkantoren in Roermond en omstreken beperkt tot zo nu en dan´s morgens een uurtje.
En buiten openingstijden heeft enkel iemand toegang tot het bankgebouw (en pinautomaat) die een Rabobankpasje heeft.
Dus ik kan met mijn Rabobankpastje zo´n beetje bij alle banken geld afhalen. Maar anderen kunnen dus geen geld afhalen bij de Rabobank.
Tja het blijft de BOERENLEENBANK !!!!
Alle geldautomaten zijn binnensmuren in het bankgebouw geplaatst.
Vervolgens zijn de openingstijden van de Rabobankkantoren in Roermond en omstreken beperkt tot zo nu en dan´s morgens een uurtje.
En buiten openingstijden heeft enkel iemand toegang tot het bankgebouw (en pinautomaat) die een Rabobankpasje heeft.
Dus ik kan met mijn Rabobankpastje zo´n beetje bij alle banken geld afhalen. Maar anderen kunnen dus geen geld afhalen bij de Rabobank.
Tja het blijft de BOERENLEENBANK !!!!
Re: Rabobank
Dit is inderdaad een slecht zaak...met name voor de mensen die moeilijk ter been zijn. Gelukkig werk ik bij een andere Rabobank(er zijn een goede Rabobanken)
Ik zou eens een keer gaan kijken op een ledenvergadering. Want over dit soort wijzigingen wordt altijd vooraf een stemronde gehouden onder de leden (kan bijna elke klant op verzoek worden) De meerderheid beslist. ....
Ik zou eens een keer gaan kijken op een ledenvergadering. Want over dit soort wijzigingen wordt altijd vooraf een stemronde gehouden onder de leden (kan bijna elke klant op verzoek worden) De meerderheid beslist. ....
Weet je,
Ik heb geen zin maar vooral geen tijd om het zooitje ongeregeld aldaar in toom te houden (zoals velen in mijn omgeving).
De bankenloby heeft er voor gezorg dat de mensen geen loonzakjes meer kregen maar de centen overgemaakt krijgen op hun rekening. Zo hebben diezelfde banken er ook voor te zorgen dat ik over mijn centen kan beschikken wanneer en op welk tijdstip ik maar wens.
En als ze dan niet kunnen dan moeten we onze zuurverdiende centen maar weer in een oude sok stoppen. Er is immers geen enkele reden meer om de bank op je centen te laten passen. rente ??
Ik heb geen zin maar vooral geen tijd om het zooitje ongeregeld aldaar in toom te houden (zoals velen in mijn omgeving).
De bankenloby heeft er voor gezorg dat de mensen geen loonzakjes meer kregen maar de centen overgemaakt krijgen op hun rekening. Zo hebben diezelfde banken er ook voor te zorgen dat ik over mijn centen kan beschikken wanneer en op welk tijdstip ik maar wens.
En als ze dan niet kunnen dan moeten we onze zuurverdiende centen maar weer in een oude sok stoppen. Er is immers geen enkele reden meer om de bank op je centen te laten passen. rente ??
Da's een idee. Maar als iedereen zijn rekening opzegd (op een paar zulthoofden na), wat doen we dan met al die enorme gebouwen die van ons geld neergezet zijn?
Zo hebben diezelfde banken er ook voor te zorgen dat ik over mijn centen kan beschikken wanneer en op welk tijdstip ik maar wens.
Klopt, en daarom kun je dus met je Rabobankpasje pinnen bij je eigen bank binnen...
Wat is nu het eigenlijke probleem?
Nee niet de rente want die krijg je allang niet meer op je priverekening die ook wel betaalrekening genoemd wordt, de naam zegt het al betaalrekening, vanaf deze rekening is het gebruikelijk om in ieder geval je vaste lasten te betalen, al of niet automatisch. Of wil je weer zoals vroeger in de rij staan om je huur en/of nutsbedrijven te betalen. Naar verluidt zijn de stortings kosten vandaag de dag vrij hoog.Talisker
Gast
Geplaatst op 18 Mrt 2005 13:19 door Talisker
Weet je,
Als ik beide bovenstaande passages lees bekruipt mij maar één gedachte; "wat een l.. verhaal".Talisker,
Zo hebben diezelfde banken er ook voor te zorgen dat ik over mijn centen kan beschikken wanneer en op welk tijdstip ik maar wens.
Dus ik kan met mijn Rabobankpastje zo´n beetje bij alle banken geld afhalen.
Volgens mij zit je te klagen met twee gezonde benen.
Je mekkert over het feit dat de bank moet zorgen dat jij op elk moment bij je geld kan en even later ben je blij dat je een rabo pasje bezit om de deur open te maken.
Waar gaat het nou eigenlijk om????????
Als je het zelf weet Talisker, mag je het zeggen..............
Tjonge geweldig wat een naiviteit !!
Talisker heeft gelijk. Ik heb 3 jaar voor een Rabobank gewerkt en vervolgens voor Rabobank Nederland.
Een goeie werkgever maar indien jullie genoegen nemen met het feit dat de Rabobank jullie in de kont neukt en jullie daarmee genoegen nemen is het droevig gesteld met het consumentisme en de mondigheid van de consument.
Maar laat jullie maar holboren en doe gewoon alsof jullie het lekker vinden.
Naief Naief Naief !!!!
Talisker heeft gelijk. Ik heb 3 jaar voor een Rabobank gewerkt en vervolgens voor Rabobank Nederland.
Een goeie werkgever maar indien jullie genoegen nemen met het feit dat de Rabobank jullie in de kont neukt en jullie daarmee genoegen nemen is het droevig gesteld met het consumentisme en de mondigheid van de consument.
Maar laat jullie maar holboren en doe gewoon alsof jullie het lekker vinden.
Naief Naief Naief !!!!
Gister wilde ik via Rabo-internetbankieren aandelen kopen. Omdat het Amerikaanse aandelen waren en het bedrijf ze niet aan buitenlanders wilde verkopen, kreeg ik de melding in het scherm dat ik mij bij de bank moest legitimeren. Direct op de fiets met mijn paspoort naar de bank gegaan. Mevrouw achter de balie zegt dat ik dit telefonisch moet doen. Heb vanaf haar balie gebeld en ook zij kon horen dat ik mij moest legitimeren (inmiddels 15 minuten verder, want voordat zij dit snapte...). Zij belt met de afdeling effecten. Zij vertellen haar ook dat ik het telefonisch of via internet moet doen- maar ik sta toch niet voor niets aan de balie. Precies..... het is 5 over 5 en dus moet er snel iets anders bedacht worden: ik heb te weinig saldo op mijn rekening. De Rabobank heeft het saldo van de dag ervoor en is niet actueel. Hoe vaak ik aandring om even naar de orderlijn te bellen, nee dat kan niet.... De orderlijn heeft per seconde het actuele saldo. het was allemaal te veel moeite en zelfs de baas kon mij niet helpen (zijn vrouwtje zat natuurlijk met de aardappels klaar. Vandaag heb ik dezelfde order bij de ABN-Amro uit laten voeren. Ik moest mij weer legitimeren, maar zij snapten het wel. vanmiddag om 16 uur belde de rabo op met excuses. Het gaat wel om aandelen, een paar dagen later zijn ze niet meer de waarde waarvoor jij ze wilt hebben.