LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank : Zwarte dag

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Toon Stiphout

Rabobank : Zwarte dag

Ongelezen bericht door Toon Stiphout »

Thomas(Rabobank) en de direteur van Rabo Hilversum in gesprek met
Antoinette Hertsenberg over (weer) een misleidende Rabo handeling.Zie ook forum;Misdadig 17 juli 2007

20 JAAR GELEDEN: RABO/SCHRETLEN misdadigers ruïneerden (bestolen) een gezin! Zo mogelijk uw hulp voor gerechtigheid?

26 oktober 1987 Schretlen-RABO???????
Uit berekeningen van posities geopend en gesloten op 26 oktober 1987 door RABO/Schretlen is het volgende gebleken.Totaal verlies over deze dag:F. 106.471.79!! Waarvan F. 7.293.77.provisie.!!Op deze dag werd zelfs een positie geopend waarvan 40% dezelfde valutadag weer is gesloten.VERLIES: F. 17.474.60!!!!!! op deze positie.
26-10 voorbeurs: F.1.193.000-!!! MARGINPLICHT.
26-10 voorbeurs: F.1.157.000-!!! ONDERDEKKING op de betaalrekening.

Henri42

Re: Rabobank : Zwarte dag

Ongelezen bericht door Henri42 »

Toon ben je erweer??? de betreffende uitzending heb ik eveneens gezien, ik zie niet in wat de RABO bank verkeerd gedaan heeft, iedereen bestudeert toch de ontvangen offerten ??? en is zelf verantwoordelijk voor zijn daden. Toon dat geldt ook voor jou.

Op de site van Rabo staat de uitzending, de bank loopt niet weg voor problemen met klanten die denken geld kwijt te zijn.

Mr.Vobz

Ongelezen bericht door Mr.Vobz »

Beste Henri42,

Het punt is nu juist dat in de offerte, de informatiebrochures en de gesprekken met de adviseur NIET werd vermeld dat slechte beleggingsresultaten, via het mechanisme van de berekening van de ORV-premie, je spaardeel konden aantasten. Integendeel gesteld werd dat sparen ABSOLUUT zeker was.

Dan kun je de offerte wel goed lezen en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden, maar als ze je het niet vertellen, hoe moet je het dan weten?

Het is dus juist de BANK die zijn verantwoordelijkheid voor misleidende brochures niet wil nemen!

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hr Vobz, misschien heeft U gelijk.

Het lijkt me sterk dat inleggers niet praten over afdekking van risicospreidingen ??, dat is is toch het eerste signaal naar een adviseur toe ??

Toon zijn pennerij zijn van andere orde, lees eens zijn epistels terug over een paar jaar,kijk eens naar de vermelde bedragen.

Mr.Vobz

Ongelezen bericht door Mr.Vobz »

Beste Henri42,

Toon zijn pennerij lees ik niet, verspilde moeite.

Gesloten