Hiermee informeren wij u dat de rentevergoeding op de DSB Bankrekening zal worden verlaagd per woensdag 18 februari a.s. van 2,5% naar 1,5%.
De huidige marktomstandigheden en de lage ECB rentestand maken dat wij helaas op genoemde rekening niet langer een hogere rente kunnen vergoeden voor het creditsaldo. De debetrente voor Roodstand of Kredietlimiet blijft ongewijzigd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
DSB Bank N.V.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Renteverlaging DSB Bankrekening
Re: Renteverlaging DSB Bankrekening
Het was ooit 3%. Nu is het verschil met Argenta dusdanig klein (0,5% vs. 1,5% op betaalrekening) dat overstappen naar deze boevenbende niet meer loont.
Wat ik telkens weer boeind vind; is dat de berekeningen telkens weer ten nadeel van de klant plaats weten te vinden! De creditrente gaat omlaag, maar de debetrente blijft lekker hoog!!! Dit steekt, dat de banken telkens weer de zware jongens blijven, die ze altijd al zijn geweest!!!
Neem als voorbeeld de rabobank. Deze lieden zijn er maar al te trots op dat zij een 'goede' bank zijn die zonder de overheid toekunnen! Zij laten echter na om te vertellen dat ze hun klanten flink weten te benadelen!!!
Denk slechts aan de woekerpolissen, de zeer lage rentevergoedingen aan spaarders, etc.. Vindt men het vreemd dat zware rabojongens niet al te veel moeite hebben om winst te genereren!?!

Neem als voorbeeld de rabobank. Deze lieden zijn er maar al te trots op dat zij een 'goede' bank zijn die zonder de overheid toekunnen! Zij laten echter na om te vertellen dat ze hun klanten flink weten te benadelen!!!
Denk slechts aan de woekerpolissen, de zeer lage rentevergoedingen aan spaarders, etc.. Vindt men het vreemd dat zware rabojongens niet al te veel moeite hebben om winst te genereren!?!
Helaas zie je nu overal die rentedalingen..Argenta, Moneyou, SNS Lijfrente deposito's... En inderdaad, de rentes die je als klant moet betalen, blijven gehandhaafd.
Helemaal eens wat betreft de Rabobank..Misplaatste trots. Slechte produktvoorwaarden. Qua hypotheken zeer laf: Vrijwel uitsluitend zuiver op gedragscode financieren, bij voorkeur één inkomen uit vaste baan + NHG. Ja op die manier loop je inderdaad geen enkel risico als bank. Maar ondernemend ben je niet. Klanten wegkapen bij tussenpersonen door met een rente te komen pas nadat je weet wat de concurrentie doet, lafheid, corruptie en willekeur. Rabobank is niet beursgenoteerd, dus eventuele problemen kunnen ze lang verborgen houden. Ik blijf lekker bij ABN met mijn rekeningen, Heemskerk kan die bank van hem in z'n r**t steken.
Helemaal eens wat betreft de Rabobank..Misplaatste trots. Slechte produktvoorwaarden. Qua hypotheken zeer laf: Vrijwel uitsluitend zuiver op gedragscode financieren, bij voorkeur één inkomen uit vaste baan + NHG. Ja op die manier loop je inderdaad geen enkel risico als bank. Maar ondernemend ben je niet. Klanten wegkapen bij tussenpersonen door met een rente te komen pas nadat je weet wat de concurrentie doet, lafheid, corruptie en willekeur. Rabobank is niet beursgenoteerd, dus eventuele problemen kunnen ze lang verborgen houden. Ik blijf lekker bij ABN met mijn rekeningen, Heemskerk kan die bank van hem in z'n r**t steken.
-
Consumentt
De eerste financiele dienstverlener die geen boevenbende genoemd kan worden moet nog uitgevonden worden volgens mij.Het was ooit 3%. Nu is het verschil met Argenta dusdanig klein (0,5% vs. 1,5% op betaalrekening) dat overstappen naar deze boevenbende niet meer loont.
Tot dat moment kies ik voor mijn eigen hoogste rendement.