toen mijn buurmeisje 2 jr was...kreeg ze een ds?mijn man zei al,wat krijgt ze als ze 10 is..een vliegtuig?
ze is nu 7 en heeft alles op het gebied van luxe....gaat 7x pw naar een club...ja een normaal kind heeft 1 hobby...
en kunnen ma en pa het nu normaal betalen zeg ik oke..maar de zaak staat op de rand van faillisement..goed voorbeeld he! ben je dan dom bezig of niet...
maar goed emmy betreft het brood goedkoper in de middag ,ja zekers ihihih
ik weet nog als ik rond 1 uur dacht nou dat wordt niks meer,maar dat was niet alleen het brood hoor...hoppa in de aanbieding...
en het liep hoor,ik had altijd liever dat het wegging voor iets goedkoper9veel goedkoper)als de vuilnisbak ik...
want je wilt niet weten wat er dagelijks de vuilnis inging!!! alles van een warme bakker...
maar goed voor de mensen....de markt natuurlijk ook laat in de middag.
ik ken iemand heb het wel eens in een andere topic gehad over degene met die lage huur enz..
die gaat tegen 3 uur naar de mark en heel vaak haalt ze of heel goedkoop of gewoon gratis van alles weg!!
van groente fruit ,vis enz...
idd mousy in de buurt waar jij woont i shet denk ik wel wat goedkoper...de huren enz dan..
levenstandaart blijft het zelfde...eten is overal net zo duur..
nu hadden ze het er iets van 2 wk terug ??geloof ik nog over dat ze btw ook willen gaan verhogen op food produkten...ipv 6% is het nu geloof ik naa 8 of 9...tuurlijk,maak het uit ..he?