LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rood staan

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

rood staan

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben een betaalrekening bij de sns bank, wij willen daarop niet meer dan €500 in het rood staan.

nu was het aan het eind van de maand en stonden iets rood,
we wilden boodschappen doen en ik wou pinnen maar kreeg niks meer, waren over het limiet heen, dus naar huis kijken op internet, en nu bleek dat er een bedrag van € 900 af was getrokken, dus ik stond over de € 1000 in het rood terwijl ik maar €500 mag!!!
heb het bedrag gelijk laten terugstorten want dit was onterecht, maar wat ik heel vreemd vind dat dit zo maar kan!

ik kan niet geld opnemen als ik €500 in rood sta, maar de bank haalt er wel geld af, weet iemand of dit mag?
je spreekt toch niet voor niks een bedrag af?

Gast

Re: rood staan

Ongelezen bericht door Gast »

ongeacht wat je bedrag is wat je rood mag staan een automatische incasso wordt altijd uitgevoerd

500 euro rood max wil zeggen dat je tot 500 euro kunt pinnen ed en betalingen via internet verrichten zonder dat het wordt geblokkeerd.

alle automatische incasso´s gaan gewoon door.

als er gewoon geld op je rekening komt elke maand veranderd daar niks aan komt er niks op worden ook die gestorneerd

Gesloten