Even voor de helderheid en feitelijkheid waarmee sommigen zich hier in de slachtofferrol manouvreren:
definitie:
slachtoffer
[zelfstandig naamwoord]
wie buiten zijn schuld schade lijdt
vb:het slachtoffer van het ongeluk werd naar het ziekenhuis gebracht
synoniem: dupe
Voorwaarde om slachtoffer te zijn, is dat jezelf dus geen blaam treft. Wie echter als 18+er een handtekening zet onder een overeenkomst, kan per definitie geen slachtoffer zijn. Tenzij er fraude wordt gepleegd, en dan zou de overeenkomst nietig zijn.
Dat een contract achteraf inhoudelijk niet is wat je ervan verwachtte, betekent niet dat de overeenkomst nietig is.
Vooralsnog zijn er geen gewonnen rechtszaken waaruit zou blijken dat de overeenkomst tussen DSB en klanten onwettig zijn.
Het mateloze gejank en gekweel hier van mensen die de kleine lettertjes niet hadden gelezen, kan dan ook niet anders worden gekwalificeerd als krokodillentranen.
De echte slachtoffers zijn de Nederlanders die niets met DSB van doen hadden. Zij mogen als dank voor hun acceptatie van wat minder rente, en het niet mee willen doen aan de geld-leen-cultus, nu dokken voor deze tokkies.
En aangezien zij buiten hun schuld om nu de Wehkamp-flatscreen en BMW van Koos Werkloos mogen betalen, zijn zij slachtoffers.
Shalom.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slachtoffer
Re: slachtoffer
het blijkt dat je niet ECHT op de hoogte bent van wat er al jaren bij de rechtbank in alkmaar is voorgekomen van rechtszaken tegen de DSB en die zij voor 97% hebben verloren en dus terug geroepen zijn en schade vergoedingen hebben moeten betalen.Mensen werden bezocht en plat gepraat,berekeningen gemaakt op een klad papiertje,(werd wel meegenomen) offerte's werden niet gedaan, voorwaarden staan op de achterkant (in heeeele kleine lettertjes)van het contract dus voordat je er kennis van kan nemen is er al getekend en terug gestuurd want losse voorwaarden zijn er niet en al zouden die er zijn dan krijg je ze niet.Bij elke lening wordt/werd er nieuwe koopsompolissen gesloten (stapelen) gezondheid vragen werden niet gesteld (vulde ze zelf in)enz.oor de rest stel je eerst op de hoogte voordat je gaat blaten
-
diederikscheringa
"mensen werden bezocht en platgepraat".
Als er bij mij iemand aanbelt met een slecht pak aan en spekzoolschoentjes met een DSB-sjaal doe ik niet open. Waarom jij wel?
Omdat je maar al te graag hun produkten wilde afnemen, ja toch?
niet zo jammeren dus.
En volgende keer eerst lezen voordat je een klauw onderaan zet. Dat helpt! Echt waar.
Als er bij mij iemand aanbelt met een slecht pak aan en spekzoolschoentjes met een DSB-sjaal doe ik niet open. Waarom jij wel?
Omdat je maar al te graag hun produkten wilde afnemen, ja toch?
niet zo jammeren dus.
En volgende keer eerst lezen voordat je een klauw onderaan zet. Dat helpt! Echt waar.
helaas voor jou ik heb geen producten van DSB maar ik ken vele gevallen en de werk wijze.
-
diederikscheringa
niks helaas voor mij, het KON me niet schelen dat anderen zo dom zijn.
Maar als mijn belastingcenten gebruikt gaan worden om deze mensen te compenseren, dan word ik boos.
Maar als mijn belastingcenten gebruikt gaan worden om deze mensen te compenseren, dan word ik boos.
-
Hatsikidee
@diederikscheringa ben zelf geen slachtoffer DSB maar wel in naaste omgeving meegemaakt.
Je weet niet waar je over praat. Ik vind het stuitend dat je hier mensen met minder financieel doorzichtvermogen loopt te schofferen. Wat heeft dat nog voor zin of ben je soms op een of andere troll missie om de boel hier nog wat extra op stelten te zetten.
Je weet niet waar je over praat. Ik vind het stuitend dat je hier mensen met minder financieel doorzichtvermogen loopt te schofferen. Wat heeft dat nog voor zin of ben je soms op een of andere troll missie om de boel hier nog wat extra op stelten te zetten.
-
diederikscheringa
Ik mag best iets anders vinden dan jij.
Ik vind het namelijk stuitend dat mensen zich in een slachtofferrol wurmen en anderen de schuld geven van hun eigen hebzucht en domheid.
Ik ken zat mensen die minder financieel vermogend zijn, en die gewoon in een sociale huurwoning zitten en tevreden zijn.
Ook naar hen toe vind ik het juist schofferend dat deze kleine groep mensen die zich met deze schertsvertoning DSB heeft ingelaten, nu een grote mond menen op te moeten zetten.
En dan ook nog eisen, spreken over "rechten". En dus anderen zometeen opzadelen met de door hen en DSB veroorzaakte problemen.
Bespottelijk en beschamend.
Weg met de DSB en neem de klanten mee.
Ik vind het namelijk stuitend dat mensen zich in een slachtofferrol wurmen en anderen de schuld geven van hun eigen hebzucht en domheid.
Ik ken zat mensen die minder financieel vermogend zijn, en die gewoon in een sociale huurwoning zitten en tevreden zijn.
Ook naar hen toe vind ik het juist schofferend dat deze kleine groep mensen die zich met deze schertsvertoning DSB heeft ingelaten, nu een grote mond menen op te moeten zetten.
En dan ook nog eisen, spreken over "rechten". En dus anderen zometeen opzadelen met de door hen en DSB veroorzaakte problemen.
Bespottelijk en beschamend.
Weg met de DSB en neem de klanten mee.