morundo schreef:Hoe dan ook is geen slechte service van de abn creditcard,dan is de titel van ts misleidend.
Ik vind dat de ABN wel slechte service levert aangezien zei niets voor mij doen. Ik betaal expres met mij Credit Card zodat ik, mocht ik geen waar voor mijn geld krijgen ik altijd nog in "beroep" kan gaan tegen de bataling. Na dat ik de 1e keer contact op had genomen met de ABN zou ik een formulier ontvangen om mijn geld terug te eisen, na 2 weken nog niets ontvangen, ik heb toen contact opgenomen via de mail waar dit formulier bleef, daar heb ik antwoord op gehad en daar stond in dat dat formulier altijd zo'n 10 werkdagen onderweg is. Dit is natuurlijk al erg vreemd, als ik namelijk zelf een brief op de post die is hij een dag later op locatie. Na 13 werkdagen nogmaals gebeld met de ABN en er was nog niets verstuurd.
Ik heb nogmaals contact gezocht met het boekingskantoor easytobook.com en heb hun gevraagd of hun een bewijs kunnen vinden dat ik wel op locatie ben geweest, aangezien ik direct met hun contact heb opgenomen nadat wij het hotel uitgegaan zijn. Het ergste van allemaal is dat het hotel op geen enkele mail van mij reageerd maar wel direct antwoord op mail van het bookingskantoor
Abn credit kaart bescherm je tegen betalingen die niet hebben plaatsgevonden,en/of misbruik van de kaart of diefstal eenzz..
Maar niet tegen de conflict tussen jou en de hotel.je kan niet verwachten dat straks iedereen boek en betaalt via de kaart,je komt daaraan,het bevalt niet,of je heb stiekem geboekt ergens anders en je vraagt je geld terug.Je kaart is niets anders dan en betaal middel.
morundo schreef:Abn credit kaart bescherm je tegen betalingen die niet hebben plaatsgevonden,en/of misbruik van de kaart of diefstal eenzz..
Maar niet tegen de conflict tussen jou en de hotel.je kan niet verwachten dat straks iedereen boek en betaalt via de kaart,je komt daaraan,het bevalt niet,of je heb stiekem geboekt ergens anders en je vraagt je geld terug.Je kaart is niets anders dan en betaal middel.
Als je nou eerst eens de voorwaarden van een creditcard doorleest en dan hier een reactie plaatst....
Beter voor iedereen denk ik
Uw kunt zeker laten zien aan welke voorwaarden de abn in gebrek is gebleven bij uw klacht?Want voor zo ver ik het lees ze hebben het wel in behandeling genomen,allen uw verwacht extra service omdat uw al 10 jaar klant bent.
Dat het probleem meer zit in het feit dat de hotelier niet met uw mee eens is over hoe alles verlopen is,hij zal in zijn ogen niet de kans hebben gekregen om de fout te herstellen,en daarom hij 80 euro in rekening brengt.
Voor de rest laat ik het zo,in mijn ogen is 80 euro niet eens de moeite waard om te vechten.