| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS-bank functioneert niet en komt afspraken niet na
SNS-bank functioneert niet en komt afspraken niet na
Ik heb een nieuwe bankrekening geopend bij de SNS. Digicodes en activering van de pas is met nog geen 10 medewerkers van de SNS voor mekaar te krijgen. Ook twee bezoeken aan de SNS hebben geen enkel resultaat gehad. Medewerkers spreken elkaar tegen en komen met oplossingen waarvan ze van tevoren weten dat ze niet zullen werken. Resultaat, ik kan al 6 werkdagen niet bij mijn geld. De afdeling die codes verstrekt voor het internetbankieren kan pas over 2 weken de code leveren vanwege printproblemen. Wie heeft dezelfde ervaringen met deze disfunctionerende bank?
Re: SNS-bank functioneert niet en komt afspraken niet na
Wat moet je met Digicode's? De SNS maakt toch gebruik van een Digipas?Meawilly schreef:Ik heb een nieuwe bankrekening geopend bij de SNS. Digicodes en activering van de pas is met nog geen 10 medewerkers van de SNS voor mekaar te krijgen. Ook twee bezoeken aan de SNS hebben geen enkel resultaat gehad. Medewerkers spreken elkaar tegen en komen met oplossingen waarvan ze van tevoren weten dat ze niet zullen werken. Resultaat, ik kan al 6 werkdagen niet bij mijn geld. De afdeling die codes verstrekt voor het internetbankieren kan pas over 2 weken de code leveren vanwege printproblemen. Wie heeft dezelfde ervaringen met deze disfunctionerende bank?
Indien je kunt kiezen voor een Digipas dan zou ik deze nemen, ik zit zelf ook bij SNS en maak gebruik van Telebankieren met de Digipas, dit werkt perfect. (De site ook. En dat op een Apple computer, daar kan ING (bijvoorbeeld) nog wat van leren....)