LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaar Select / Bank Labroucere

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
piet

Re: Spaar Select / Bank Labroucere

Ongelezen bericht door piet »

Gefopt door bank labouchere, spaar select, legio, aegon, dexia ??
We zijn niet gefopt, we zijn belazerd, vals voorgelicht, opgelicht en dan blijf ik nog vriendelijk!
De vereniging PAYBACK pikt het niet en komt op voor alle gedupeerden van aandelenlease constructies.
Kijk op www.pay-back.nl en lees ook de onderstaande oproep:

OPROEP

AAN ALLE GEDUPEERDEN VAN AANDELEN LEASE CONTRACTEN.

Dankzij de misleidende advertenties en verkooppraatjes van o.a. aegon, legio, spaarbeleg en spaar select zijn wij nu financieel uitgekleed !
Incasso bureaus zijn al ingeschakeld en het wachten is op de deurwaarder.

HET IS NU TIJD VOOR ACTIE !

De vereniging PAYBACK organiseert demonstraties om deze misstanden aan de kaak te stellen en schadevergoeding te eisen.
Het is te gek voor woorden dat dit soort oplichters hun gang mogen gaan en consumenten niet beschermt worden tegen dit soort mensonterende praktijken !

VRIJDAG 11 APRIL IS DE EERSTE DEMONSTRATIE !

Kom allemaal op vrijdag 11april naar Breda om daar te demonstreren tegen een van deze “aanbieders”: spaar select .
Om 1100 uur start de demonstratie vanaf het plein voor het centraal station.
Wij gaan in optocht naar de hoofdvestiging van spaar select in de binnenstad, het broeinest van zoveel ellende.
Neem spandoeken en protestborden mee !

ALLE GEDUPEERDEN, VERENIGT U !

Wij gaan net zo lang door met demonstraties tot de veroorzakers van onze ellende hun verantwoordelijkheid nemen en ons schadeloos stellen.

SAMEN STAAN WIJ STERK !

ex-Adviseur

Ongelezen bericht door ex-Adviseur »

Ik begrijp hoe deze mensen zich voelen, helaas heb ik deze plannen zelf verkocht en voel me heel schuldig. Wel moet ik jullie vertellen dat de adviseurs van Spaarselect een opleiding krijgen en in deze opleiding worden de nadelen niet echt vernoemt, dus je kan het zo stellen dat wij er ook in zijn getuimt.
Als ik had geweten dat er zo veel mensen gedupeert zouden zijn had ik die plannen nooit in mijn leven verkocht.

bo39

Ongelezen bericht door bo39 »

mooi gesproken ex-adviseur.
maar helaas het is mosterd na de maaltijd :wink:
mvg bo39

Gesloten