Het grote spaar select bedrog:
Waar geloofden wij in?
Hier volgt de letterlijke tekst uit het spaar select blad:
“SS streeft ernaar topprestaties te leveren voor haar klanten”.
“We maken een plan dat u op het lijf is geschreven”.
“Zo kunt u rijker worden dan u voor mogelijk houdt, dat kunnen wij garanderen”.
“SS streeft naar een open en eerlijke relatie met haar klanten”.
“Maar uiteindelijk gaat het om uw vermogen, toch?”
Met dit vertrouwen de financieel adviseur uitgenodigd .
Deze vertelde mij dat de overwaarde effect lease (met tweede hypotheek), met een koerswinst van 8% per jaar, na 5 jaar duizenden guldens opleverde zonder dat mij het een cent kostte.
Hij liet mij mooie tabellen zien waar dit allemaal stond.
De koersen zouden allen maar stijgen na het drama met de nieuwe economie, over koersverliezen werd niet gesproken, dat was wel zo onwaarschijnlijk!
Ik geloofde hem en tekende.
De financieel adviseur feliciteerde mij met deze goede beslissing en vertrok.
En nu de realiteit:
Het blijkt dus dat dit product met 8% koerswinst per jaar NOOIT winstgevend kan zijn, het levert een groot verlies op!.
Ik voel mij misleid, opgelicht en vals voorgelicht door spaar select!
Op mijn schriftelijke vragenvragen hierover aan de financieel adviseur kreeg ik geen antwoord, na een aangetekende brief en lang wachten kreeg ik antwoord van de bedrijfsjurist van SS.
Deze vertelde mij op 3 kantjes dat ik uitgebreid was voorgelicht over alle aspecten van de overeenkomst en dat ik niet onjuist geïnformeerd was.
Volgen de jurist soederhuizen was de definitie van financieel adviseur:
“Iemand die een mogelijkheid presenteert teneinde uw wensen te kunnen realiseren”.
Soederhuizen eindigt zijn brief met "wij zullen uw eventuele nadere vragen dan wederom zorgvuldig behandelen".
Hiermee zegt hij dus: je schrijft maar een eind weg, ik beloof of suggereer niet dat ik terugschrijf.
En dat klopte ook, ik stuurde hem een aangetekende brief met de vraag voor nadere uitleg over de financiële berekening maar helaas....In november verstuurd en nog steeds geen antwoord! Maar wel opgezadeld met een gigantische schuld.
Dit is geen op zich staande gebeurtenis. Tienduizenden zijn in de mooie praatjes en beloften van SS getrapt.
En dagelijks zijn zij nog bezig nieuwe slachtoffers te maken!
Het wordt tijd dat er een einde wordt gemaakt aan deze volksverlakkerij.
Wat kunnen wij hier aan doen! Zonder veel geld kunnen wij geen dure advocaten betalen, we kunnen wel gezamenlijk zo lang bij de SS vestigingen demonstreren en ons verhaal aan de media vertellen tot SS verleden tijd is en volledig door het ijs is gezakt zoals nu hun schaatsploeg.
Ik heb mij inmiddels aangemeld bij Payback (www.pay-back.nl) en zal doorvechten tegen het onrecht dat mij en zo veel anderen is aangedaan.
Groeten, Piet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spaar select bedrog
Re: spaar select bedrog
spaar select blijft doorgaan; in hun laatst verschenen blad BoB durven ze te stellen over zich zelf:
"vertrouw op een partner die ethiek, moraliteit en integriteit hoog in het vaandel heeft staan"
Helaas, dit vaandel is besmeurt met het bloed van de vele duizenden slachtoffers van hun leugenachtige campagnes.
spaar select is een onbetrouwbare partner, waar je niet mee in zee gaat!!
Velen vertrouwden op spaar select maar zitten nu met een torenhoge schuld die ze niet kunnen betalen!
Een gewaarschuuwd mens...
"vertrouw op een partner die ethiek, moraliteit en integriteit hoog in het vaandel heeft staan"
Helaas, dit vaandel is besmeurt met het bloed van de vele duizenden slachtoffers van hun leugenachtige campagnes.
spaar select is een onbetrouwbare partner, waar je niet mee in zee gaat!!
Velen vertrouwden op spaar select maar zitten nu met een torenhoge schuld die ze niet kunnen betalen!
Een gewaarschuuwd mens...