ls,
Is Spaarselect altijd zo hardnekkig? Ik ben het afgelopen half jaar reeds meer dan 10 maal benaderd door hun Call center.
De eerste keer heb ik het verhaal, wat zij voorlezen, aangehoord. Als dank daarvoor kreeg ik een abonnement op het tijdschrift BOB.
Toen ik de tweede keer aangaf niet geinteresseerd te zijn, dacht ik dat daarmee de kous af was.
Helaas, ze blijven bellen. Iedere keer zegt de persoon het onzorgvuldig te vinden dat ik na zoveel keer nog niet uit het systeem ben gehaald, maar ze blijven bellen.
Hoe kom ik definitief van Spaarselekt af?!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarselekt: telefoonterreur
Re: Spaarselekt: telefoonterreur
Wacht rustig even af, het ene na het andere callcenter valt om: Spaarselect heeft zijn langste tijd gehad :-)
Gelukkig heb ik die lui mooi afgewimpeld toen ze mij benaderden...............wel op een manier duidelijk gemaakt dat ze nooooooit meer hoeften te bellen.
Zeg dat je uit hun adressenbestand gehaald wilt worden en dat je anders aangifte van stalking gaat doen!! Moet jij eens zien of ze ophouden.
succcccccces!!
Zeg dat je uit hun adressenbestand gehaald wilt worden en dat je anders aangifte van stalking gaat doen!! Moet jij eens zien of ze ophouden.
succcccccces!!
Gewoon grof worden. Ik werd steeds gebeld en uit het systeem gehaald, zeiden ze. Daarna werd ik weer gebeld!
Ik heb medelijden met dat meisje dat later weer belde, maar heb haar zeer duidelijk en boos laten weten dat ze niet meer moesten bellen en zeker geen info meer moesten sturen!
Tot niu toe, een paar maanden later, werkt het!
Ik heb medelijden met dat meisje dat later weer belde, maar heb haar zeer duidelijk en boos laten weten dat ze niet meer moesten bellen en zeker geen info meer moesten sturen!
Tot niu toe, een paar maanden later, werkt het!
klikt heel stom, maar boos worden op een telemarketeer heeft geen zin.. het is ook maar een baan en vaak kunnen ze dat echt niet weten dat u al voor de zoveelte keer wordt gebelt. zeg gewoon vriendelijk of je eruit gehaalt kan worden en bel daarna gewoon naar de directie/hoofd van de organisatie. maar spaarselect is dan ook wel een toppunt:-)