LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sprintplan

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
P. Buikema

Sprintplan

Ongelezen bericht door P. Buikema »

Sprintplan is enigszins gelijkend op de constructie van Legio Lease. Vijf jaar lang betaal ik fl. 200.00 per maand een momenteel is de opbrengst NUL. Wat zeer misleidend is is het begrip GARANTIEBEDRAG. Zowel ik alsook 2 account-managers van de Rabobank afd. deviezen gingen ervan uit dat dit bedrag gegarandeerd uitgekeerd zou worden. Nee dus. Het bedrag was in mijn geval 28.000.-- en is door de aanbieder verhoogd naar dertig duizend. Dit impliceert alleen dat je minstens fl.30.000.-- van de aandelen moet krijgen en wat het meer opbrengt dat is dan je winst. Ik betaal nu nog ruim anderhalf jaar en krijg er niets voor terug. Grote schrik kreeg ik toen ik bij een oversluiting van de hypotheek hoorde dat ik veel geldleningen had lopen. Tja, 35.000 gulden lenen op aandelenbasis, dit pplaatsen bij vooral Legio Lease en het verlies gaat dubbel op. Het was me totaal onbekend dat dit leningen waren.
Dat is dus wel een beetje dom van mij, maar ik ben van mening dat ik ook onvoldoende ben voorgelicht.

Peter

Zoë Gibson

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet neit je mail adres in de tekst te melden.

hans

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door hans »

De Vereniging Consument & Geldzaken uit Amsterdam (tel.020-6849055) is hier al mee bezig. Uit onderzoek is een hele 'waslijst' met rechtsinbreuken door Spaarbeleg boven water gekomen.

Gesloten