LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stalking door Frisia

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
topery

stalking door Frisia

Ongelezen bericht door topery »

Sinds een paar maanden wordt ik letterlijk gestalkt door Frisia financiering.

Goedenavond u spreekt met Frisia financiering, spreek ik met mw. Ballegooijen? Nee daar spreekt u niet mee. U heeft een krediet bij ons aangevraagd. Nee hoor want ik heet geen Ballegooijen en ik hoef gelukkig niet te financieren.

3 dagen later.....Goedenavond......
2 dagen later.....Goedenavond......
en zo ging het nog een paar weken voort.......

Ze bellen dus altijd onder het eten of als je net kletsnat staat te worden omdat je je kinderen onder de douche zet, of op bed legt....

Na een paar keer probeer je vriendelijk te blijven, die persoon aan de andere kant probeert via een call-centre ook maar wat bij te verdienen toch? Maar naarmate de telefoontjes blijven komen wordt je steeds nijdiger........ :twisted:

Ik dacht dus echt dat ik er 6 weken geleden vanaf was. Gaat vanavond weer de telefoon.....goedenavond spreek ik met mevr. Ballegooijen? Nee? oh goh ja we hebben een computerstoring gehad.

Ik denk wijs te zijn.......ga even op de website kijken of ik een e-mailadres kan vinden zodat ik ze kan melden dat ik geen Ballegooijen heet en dat ik met Frisia niets te maken wil hebben.

Kun je vervolgens via de website een e-mail sturen en wat staat daarbij??????? een sterretje * let op want als u ons een e-mail stuurt, gebruiken wij uw informatie om u op de hoogte te houden van onze producten......dit terwijl ik juist van ze af probeer te komen.

Wellicht lezen ze ook forums :roll:

Gast

Re: stalking door Frisia

Ongelezen bericht door Gast »

kijk eens in het telefoonboek onder ballegooijen
die heeft vast een fout nummertje ingetikt op diezelfde site in het hokje telefoonnummer

topery

ja dat dacht ik ook.....hier in Brabant wonen vele Ballegooijens, het lijkt wel een clan :lol: maar hun nummers komen niet een klein beetje in de buurt van mijn nummer...........en da's miscchien nog het meest rare...ik heb een super geheim nummer

dirkie

Ongelezen bericht door dirkie »

wellicht een kennis/ vriend die je nummer heeft ingetypd bij Scheringa BV

topery

Natuurlijk is dat mogelijk, maar dan zou na het eerste telefoontje waarin ik vertel dat ik geen Ballegooijen heet en geen krediet wil de kous af moeten zijn. Vervolgens kan door een interne fout het 2e telefoontje ook wel worden gerechtvaardigd, maar ze blijven bellen.......... :twisted:

wiese

Ongelezen bericht door wiese »

Als ze nu weer bellen vraag dan eens naar het telnr van het hoofdkantoor van frisia, die kunnen je uit het bestand halen. Er is ook een site waar je je aan kunt melden zodat je deze telefoontjes niet meer krijgt.

Gast

leef je uit bij het moederbedrijf DSB zeer bekend op dit forum. Frisia zelf zal niet zo snel stoppen met deze telefoonactie aangezien frisia dit niet zelf doet maar het moederbedrijf namens Frisia ivm efficiency. De belclub zit zover ik weet ergens in gelderland. Schijf hier maar een een boze brief naar misschien dat je dan uit de bestanden wordt gehaald, Frisia zelf zal het iedergeval nooit doen:

Onze groep administreert uw gegevens voor aanvraag, relatiebeheer, preventie en om u te informeren over producten en diensten. Stelt u geen prijs op deze informatie? Meld dit even bij onze klantenservice antwoordnummer 68705, 1687 ZC Wognum. De registratie is aangemeld bij College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag.

topery

die brief is inmiddels verzonden en liegt er niet om, maar of ik dan vanaf ben?
Ik laat het weten............
Bedankt voor alle berichten

Gast

Je doet een hoop stront in een zak, goed afsluiten, wat parfum erop spuiten, inpakken in een schoenendoos en er een briefje erbij schrijven dat geen interesse hebt in hun nazi-taktieken.

En dat doe je een paar keer en de telefoontjes houden vanzelf op. Vooral als je de naam erbij zet van diegene die je opbelt..

PS: het werkt echt.

Gast

Tja, hieruit blijkt het niveau wel weer van de DSB-groep. Als je geld wilt lenen kun je denk ik toch echt beter naar een echte bank.

Gast

DSB is ook een echte bank hoor!

Gast

ja het is een officiele bank maar deze is alleen opgericht om goedkoop spaartegoeden binnen te halen bij de consument (DNB staat wel garant)en goedkoop te kunnen lenen bij DNB en deze dan duur wegzetten bij consumenten dmv hun eigen goedkope geldmaatschappijen zoals frisia, lenen.nl enz. Een echte bank vind ik een bank die ook gewoon een betaalrekening heeft voor zijn klanten

Gast

Ze nemen je in de maling :lol:

Blond en slim

Ongelezen bericht door Blond en slim »

:D Heel flauw wellicht alleen in dat soort situaties laat ik ze langs komen voor persoonlijk advies op Vrijdag avond rond 21.00 uur. Ze kunnen dan na 10 minuten zonder resultaat weer weg want uiteraard is de rente te hoog. Mogen ze het koekje meenemen wat bij de koffie lag.

Tot nu toe heeft dat het juiste effect gegeven. Sterker nog, na 3 keer denk ik dat ik op een "valt niets te halen lijst" sta. Dat is precies de bedoeling.

Succes

Gesloten