Hallo,
op donderdag 28 maart is mijn salaris gestort.
Normaal staat dat er dan vrijdagavond na 18.30 uur op.
Dit keer niet.
Uiteindelijk heb ik dinsdag gebeld met Fortis, mijn bank, om te vragen hoe het zat. Mij werd toen verteld dat er donderdag 28 maart een storing bij Equens (Interpay) was geweest en dat ze bezig waren met het oplossen van het probleem. Mijn geld zou er waarschijnlijk eind van de dag opstaan.
Eind van de dag, nog steeds geen geld.
Woensdag is bijna voorbij, nog steeds geen geld.
Ik weer bellen, ja, probleem nog steeds niet opgelost, misschien eind van de dag mijn geld. Was niet zeker. Niet eens zeker dat ik donderdag, inmiddels 3 april, geld kan opnemen. Dan ben ik een week verder zonder geld.
Kan dit zomaar?
En hebben nog meer mensen hier last van?
Ik kan mijn rekeningen niet betalen, mijn boodschappengeld is ook op en ik kom gewoon niet bij mijn eigen geld en een oplossing kunnen/willen ze mij niet bieden. Het enige dat ik nog zou kunnen proberen, is morgen een verhoging van 100 euro van mijn roodstand aanvragen. Maar het is niet gezegd dat ik dat krijg.
Dit is toch echt te gek voor woorden?
Op dit moment zit ik hierdoor echt te stressen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing Equens Geen Geld Fortis
Re: Storing Equens Geen Geld Fortis
tis wel vreemd dat er een storing is bij equens en dat alleen Fortis daar last van zou hebben...van wat ik weet...Postbank heeft geen last van storingen bij equens...
maar goed, weet natuurlijk ook niet wat voor storing het is..
maar goed, weet natuurlijk ook niet wat voor storing het is..