| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tarief verhoging rabobank
-
ingrid.alex
tarief verhoging rabobank
kreeg 1 nov in de mailbox van mijn Rabo rekening een mail dat we per 1 jan de tarieven gaan verhogen
hoe durven ze ons voor de kosten op te laten draaien om dat hun de boel opgelicht hebben
als de heren ons nu allemaal is een brief stuurde dat ze de komende tien jaar de lonen bevriezen en geen bonussen meer uit betalen ze hebben bonussen uit gekeerd aan paarde kopers met hun handje klap
ik heb de rabo al een mail gestuurd
en dan geven ze letterlijk op
: Bedankt voor het sturen van uw e-mail.
Wij vinden het ook verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dit is in strijd met onze kernwaarden en daarom is onze topman Piet Moerland afgetreden. Mocht u hierover een klacht willen indienen dan kunt u dit doen via [email protected].
de heer moerland was in zijn geheel niet aan de leiding toen het handje klap bezig was
hoe durven ze ons voor de kosten op te laten draaien om dat hun de boel opgelicht hebben
als de heren ons nu allemaal is een brief stuurde dat ze de komende tien jaar de lonen bevriezen en geen bonussen meer uit betalen ze hebben bonussen uit gekeerd aan paarde kopers met hun handje klap
ik heb de rabo al een mail gestuurd
en dan geven ze letterlijk op
: Bedankt voor het sturen van uw e-mail.
Wij vinden het ook verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dit is in strijd met onze kernwaarden en daarom is onze topman Piet Moerland afgetreden. Mocht u hierover een klacht willen indienen dan kunt u dit doen via [email protected].
de heer moerland was in zijn geheel niet aan de leiding toen het handje klap bezig was
Re: tarief verhoging rabobank
Lucht het op?
Ben u bekend met de term 'overstappen"?
Doe dat dan niet naar Triodos, daar kreeg ik het zelfde bericht van.Ben u bekend met de term 'overstappen"?
-
ingrid.alex
de RABO kreeg een enorme boete dan voelt het wel of de kleine man de rekening moet betalen
tot nu toe heeft geen enkele andere Nederlandse bank zo'n boete gehad voor zulke handelingen
en extra betalen alles wordt duurder maar laten ze zelf wat inleveren
tot nu toe heeft geen enkele andere Nederlandse bank zo'n boete gehad voor zulke handelingen
De boete is op 29-10 bekend geworden. Het lukt geen enkel bedrijf om dan in een paar dagen tijd zo'n wijziging door te voeren en de communicatiecampagne te starten. Het lijkt me eerder toeval dat het in dezelfde week gebeurt.
-
witte angora
Het lijkt mij ook toeval, maar een beetje een ongelukkig toeval.
Punt is natuurlijk wel, er zijn in principe 4 Nederlandse banken. Maar welke is nog te vertrouwen? ING ben ik niet enthousiast over, SNS bedonderd de boel is mijn ervaring, ABN-Amro is nu in wat rustiger vaarwater, maar het scheelde niets of hij ging onderuit; en nu krijg je dit bij de Rabo. Fijn geregeld allemaal.
Punt is natuurlijk wel, er zijn in principe 4 Nederlandse banken. Maar welke is nog te vertrouwen? ING ben ik niet enthousiast over, SNS bedonderd de boel is mijn ervaring, ABN-Amro is nu in wat rustiger vaarwater, maar het scheelde niets of hij ging onderuit; en nu krijg je dit bij de Rabo. Fijn geregeld allemaal.
Het is een eenmalige boete, die grofweg 1/3e van hun netto jaarwinst is. Dat gaat ze echt niet de kop kosten.ingrid.alex schreef:de RABO kreeg een enorme boete dan voelt het wel of de kleine man de rekening moet betalen
En daarnaast hebben hun aandeelhouders, waaronder jij en ik via onze pensioenen en eventuele andere beleggingsproducten, natuurlijk mee geprofiteerd. Ga jij uit principe dát geld dan ook terug overmaken naar ze, of naar een goed doel ter boetedoening?
dhc schreef:Lucht het op?
Waar naar toe?
Ook de ABN heeft aangekondigd de tarieven te verhogen, dus wie volgt er nog.
Dus de boete heeft niets meet de verhoging te doen, maar is schijnbaar algemeen bij andere banken ook zo.
Sinds wanneer heeft de Rabo aandeelhouders?sjohie schreef:Het is een eenmalige boete, die grofweg 1/3e van hun netto jaarwinst is. Dat gaat ze echt niet de kop kosten.ingrid.alex schreef:de RABO kreeg een enorme boete dan voelt het wel of de kleine man de rekening moet betalen
En daarnaast hebben hun aandeelhouders, waaronder jij en ik via onze pensioenen en eventuele andere beleggingsproducten, natuurlijk mee geprofiteerd. Ga jij uit principe dát geld dan ook terug overmaken naar ze, of naar een goed doel ter boetedoening?
Misschien technisch niet helemaal de juiste term, maar particuliere leden kunnen bijvoorbeeld de ledencertificaten kopen, welke in vorm en functie verdacht veel lijken op aandelen.CB schreef:Sinds wanneer heeft de Rabo aandeelhouders?sjohie schreef:Het is een eenmalige boete, die grofweg 1/3e van hun netto jaarwinst is. Dat gaat ze echt niet de kop kosten.ingrid.alex schreef:de RABO kreeg een enorme boete dan voelt het wel of de kleine man de rekening moet betalen
De tariefverhoging en betalen per maand in plaats van kwartaal, is al enige weken bekend.
Noem het zoals het hoort te zijn, dat voorkomt misverstanden. Beursgenoteerd is heel iets anders dan een Coöperative vereniging.sjohie schreef: Misschien technisch niet helemaal de juiste term, maar particuliere leden kunnen bijvoorbeeld de ledencertificaten kopen, welke in vorm en functie verdacht veel lijken op aandelen.