Wie o wie heeft er ervaring met Terra Vitalis?
Ik wil namelijk weten of dit een betrouwbare investering is... alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Terra Vitalis Teakhoutplantages
Re: Terra Vitalis Teakhoutplantages
Ik heb op een callcenter gewerkt die dit voor TerraV. aanbood aan mensen. Ik heb het overigens zelf niet aangeboden omdat ik het een product vind dat aan alle kanten rammelt.
Mijn advies: ga er niet op in. Alleen al vanwege de volgende reden:
Ik kan me herinneren dat de plantages ergens in zuid of midden Amerika zijn. Heb je enig idee hoe instabiel de regeringen en economie is daar? Stel je nu voor dat die plantages, nadat jij al flink betaalt hebt, ingenomen worden door criminele bendes/maffia, er opeens een ander regime komt door een coup, native americans die grond opeisen en toegewezen krijgen en ga zo maar door.
Het is al vaker dan je misschien denkt voorgekomen!
Daarbij komt ook dat de belastingaftrek van zgn. 'groenbeleggingen' vanaf 2003 aanzienlijk minder is en volgens mij gaat het helemaal de helling op.
Nee joh, ga lekker sparen op je bankrekening of een gegarandeerd vastgoedfonds. Dan ben je veel beter af.
Laat je door een onafhankelijk tussenpersoon adviseren.
Eén die dus niet aan een verzekeringsmaatschappij of bank gelieerd is.
Mijn advies: ga er niet op in. Alleen al vanwege de volgende reden:
Ik kan me herinneren dat de plantages ergens in zuid of midden Amerika zijn. Heb je enig idee hoe instabiel de regeringen en economie is daar? Stel je nu voor dat die plantages, nadat jij al flink betaalt hebt, ingenomen worden door criminele bendes/maffia, er opeens een ander regime komt door een coup, native americans die grond opeisen en toegewezen krijgen en ga zo maar door.
Het is al vaker dan je misschien denkt voorgekomen!
Daarbij komt ook dat de belastingaftrek van zgn. 'groenbeleggingen' vanaf 2003 aanzienlijk minder is en volgens mij gaat het helemaal de helling op.
Nee joh, ga lekker sparen op je bankrekening of een gegarandeerd vastgoedfonds. Dan ben je veel beter af.
Laat je door een onafhankelijk tussenpersoon adviseren.
Eén die dus niet aan een verzekeringsmaatschappij of bank gelieerd is.
Heb geen ervaring met Terra Vitalis, behalve dan, dat ik net iemand van deze organisatie aan de telefoon had. Hij wou me graag wat informatie toezenden.
Ben zo langzamerhand een beetje allergisch geworden voor zulke telefoontjes, dus ik heb bedankt. Voor je het weet, zit je weer ergens aan vast of begin ik nu (mede dankzij Radar) een beetje paranoia te worden???
Ben zo langzamerhand een beetje allergisch geworden voor zulke telefoontjes, dus ik heb bedankt. Voor je het weet, zit je weer ergens aan vast of begin ik nu (mede dankzij Radar) een beetje paranoia te worden???
Beste Paolo,
Niet doen.
De hypothecryt.
Niet doen.
De hypothecryt.